Satellite
Show on map
  • Day 2

    Prvá noc

    October 12, 2018 in Hungary ⋅ 🌙 17 °C

    Noc je úplne pokojná. To, že som sa neodplavil kontrolujem tak, že zurčanie vody počujem vždy len v jednom uchu a občasné škrekoty z lesa v druhom.
    O 2hej v noci už neviem, čo so sebou. Keby nebola taká ukrutná tma, tak sa už plavím.
    O 3tej to už nevydržím a vyliezam zo stanu. Totálna tma. Aj môj superbaterkomobil svieti nejako slabo.
    Pripomína mi to tmu v jaskyni v Thajsku.
    Fascinuje ma nočná obloha. Jednak vidím množstvo hviezd úplne detailne, ale krásne vidím aj hviezdy tesne nad horizontom. Chvíľu sa snažím zachytiť nejaké ufo, ale to vykrúcanie krku je namáhavé :)
    Svietim do vody a pripadá mi nejaká extrémne mútna. Keď sa v tej tme pozriem lepšie zistím, že to vlastne vidím cez krásne priezračnú vodu len 20cm hlboké dno. Doslovne trvá kým si zrak na tú tmu zvykne.
    Vo vode je kopa malých rybičiek. Pozorujem ich a keď o cca 3:15 ráno začujem z dediny hyperaktívneho kohúta, hodnotím, že je ešte čas pokúsiť sa trochu pospať.
    Read more