Satellite
Show on map
  • Day 4

    Noc na móle

    October 14, 2018 in Hungary ⋅ ☀️ 10 °C

    O 3tej v noci som v tej riadnej tme ešte upravoval fendre, keďže začalo fúkať a okrem lístia padajúceho na stan som počúval aj zvuky loďky ťukajúcej o železné mólo. A to nie je pre majiteľa lode práve príjemny zvuk. Inak bola noc príjemná, t.j. zima mi nebola. Spať totiž chodím v toľkých vrstvách ako by bola zima a podľa informácií, čo mám, vraj priamo pri vode bola minulú noc najnižšia teplota 2 stupne.
    Ráno to je vidieť na celej lodi. Dnu v stane nakondenzovaná voda kapčí priamo na mňa a keď vyleziem von všetko je mokré.
    Zopár minút len utieram loď a potom nasleduje rituál s motorom. Rána sú proste ťažké...
    Toto je však výnimkou. Štartovať loď ukotvenú na móle v hlbokej vode to je balada. Dnes nebolo žiadne veslovanie...

    P.S. 50m za mojim mólom bol nenápadný vjazd do chránenej zátoky s vlastnou plážou, ktorej súčasťou bol aj prístav...
    Na foto môj nočný brloh.
    Read more