• Day 1

Tesne pred odchodom

September 19, 2019 in Slovakia ⋅ ⛅ 15 °C

Pôvodný plán pripraviť loď a auto na odjazd a všetko pobaliť zlyhal po tom, ako ma Ňaňo skoro ráno smskou navnadil nápadom kúpiť do tejto zimy ohrievač.
    O siedmej ráno vyrážam obehať všetky michalovské obchody a vo všetkých mi oznamujú, že to je tovar, ktorý sa začína predávať až v zime...
    Na internete vyskúmam, že v Košiciach by to nemal byť problém a s plánom, že som do pol jedenástej najneskôr späť vyrážam...
    Čo sa môže v Košiciach skomplikovať sa samozrejme skomplikuje.

Domov dochádzam pri všetkej snahe pred jednou (dohodnutý čas odchodu) a to je dosť neskoro na to, aby som nič nestihol.
    No a čo môže byť pre permanentného upratovača Danku horšie ako neuprataná a nezbalená loď. Keď už je dokonale vytočená, začne vonku pršať. Na prvý pohľad to vyzerá ako dokonalá komplikácia počas nášho balenia. A že toho nemáme málo (viď. foto)...
    O chvíľu to však už prestáva byť sranda, keď už voda kvapčí aj dnu v našom loďo-stane... Začínam byť zúrivý!