• Day 6

Resume

October 10, 2014 in Hungary ⋅ 18 °C

7 dní na vode, 3 rieky, 2 štáty, napádlovaných vyše 250km s rekordom 54km za deň.
    Denne 7 až 10 hodín pádlovanie + 2 hodiny na balenie a vybaľovanie.
    Okrem posledných dvoch dní takmer každý deň zamračené avšak dážď len v noci.
    Zrealizované na morskom kajaku pre dve osoby dĺžky 530cm, kde sa z miesta predného spolujazdca stal úložný priestor na šaty a iné potreby. Celková váha kajaku a nákladu bola cca 80-90kg. Okrem poslednej noci spanie vždy mimo civilizácie.
    Celkové náklady na týždňovú plavbu 76 Eur.
    6 Eur (kemping + mapa Tisza Tó), 20 Eur (strava a pitie) + cca 50 Eur náklady naftu (prepravu kajaku tam a späť).

Smutným faktom celej plavby je, že som si vybral rieky a kraj, kde je ľudí úplné mimimum, avšak zamorenie ľudským zvukovým "smogom" (hlavne zvuky aút, železnice, strojov a pod.) bolo po väčšinu cesty tak silné, že som si málokedy užíval pocit, že som naozaj v miestach, kde len málokedy vkročí noha človeka. Tieto zvuky bolo počuť aj z niekoľkokilometrovej diaľky.
    Nezávisle na tomto fakte som si celú plavbu užil a keď celý deň pozorujete "rovnaké" stromy pri pobreží, zistíte, že predsa len je to každou minútou iné a má to svoje nezabudnuteľné čaro...