• Day 2

Let smer Krabi - Thajsko

February 25, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 28 °C

Ak ste pozorní, mohli ste si na poslednej foto všimnúť, že poslednou kontrolou prechádzame cez biznis triedu, pomôcť nám to však nepomohlo, šupli nás i tak do Economy :(

Lietadlo sme dostali zase dáky carach, tesne po vzlete pod nami tak trepalo, ako keby tam odtrhávalo nejaký plech...
    Bolo to trochu desivé...

No a pred Ňaňom sedí zase prsatá tajtrlíčka v červenom tričku - ale iná, nie tá z predchádzajúceho lietadla.
    Maji sa to už nezdá.

Bol to aspoň pre mňa veľmi náročný let. Chcem spať, ale nedá sa uložiť.
    Jediná poloha, kde ma nebolí noha je nohy do uličky a tam sa v kuse dakto premáva, takže nedá sa mi takmer vôbec spať.
    Za nami navyše sedia 4 indky. Radšej spáchať harakiri ako mať jednu z nich za ženu. Jednej sa huba nezastavila za celý let. Nezastaviľné hučanie kombinované s pišťaním a škriekaním. 6 hodín v kuse mlela, to je nenormálne, nepopísateľné. Trpíme nimi všetci.

Vedľa nás sedí truhlík, ktorý trištvrť cesty prechrápe, aby keď chrápeme my, pustil si nahlas cez telefón nejaký prehistorický koncert. Aspoň Danka už má tak dosť, že to nejak polopredrieme.

Ale jedlo bolo parádne.

Inak neviem, či viete, že je štatisticky dokázané, že v lietadlách sa ľuďom najčastejšie snívajú sny o zubároch. Viď. foto :)