Satellite
Show on map
  • Day 2

    Odpad spoločnosti

    February 25, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 28 °C

    Nemohol som v lietadle spať, tak som si všímal posádku.
    Prvé lietadlo letíme z východnej európy. Každý je slušný. Druhé letí s nami celý svet od spomínaných indiek až po angličanov, ktorých by som vyhádzal za letu z lietadla. Žiadne základy elementárnej slušnosti. Hluční ľudia, neberúci ohľad na iných, hádzajúcich odpad cez zopár sedadiel po letuške, skákajúcich obutí po sedačkách... Hádzajúcich odpad kdekade. Lomcujúcich s operadlami len tak pre zábavu veď ten pred vami to určite ocení, kopajúcich do sedačiek...
    No a deti sa samozrejme neukľudňujú rodičia buď tým, žeby sa im venovali, alebo im jednu vylepili, ale pretiahnutím kredit karty cez palubný infotaiment, aby si mohli pozerať rozprávky (každú nevydržia dlhšie ako 1,5 minúty, alebo hrať hry, čas sústredenia podobný).
    Proste odpad spoločnosti, ktorý sa nám vo všeobecnosti z ich pohľadu necivilizovanému zaostalému východu snaží ukazovať ako žiť a pritom len predvádza všeobecný úpadok civilizácie, hlavne tej západnej.

    P.S. sorry za príspevok nemohol som si odpustiť moje pocity z posledného letu...
    Read more