衛星
マップで表示する
  • 日5

    A ide sa jesť

    2023年2月28日, タイ ⋅ ☁️ 29 °C

    Ostrov Libong vyzerá byť kľudným a lenivým ostrovom, kde zastal čas bez žiadneho extra ruchu. No idylka... Nebyť toho, že po vystúpení z lode sa hneď najeme v reštaurácii...

    Maja s Ňanom si objednávajú tradične Fried rice with chicken (s kurčaťom) a dochádza im Fried rice s krevetami :) - tak sami by stále jedli to isté, takto nechtiac skúšajú.
    Zážitková gastronómia - objednáš jedno, ale čo dostaneš, to je zážitok a prekvapenie v jednom :)
    Ja s Dankou si objednávame štipľavú polievku, Danka so zeleninou a ja s hubami. A svete div sa, dochádza nám presne to, čo sme si objednali. Len sme nedomysleli, že v cene cca 2,5eura dostaneme každý vyše litra polievky :)
    Tu je to totiž také tradičnejšie thajsko, nechápajúce ako fungujú európania. V thajsku sa totiž objednajú jedlá, dajú sa do stredu stola a každý si berie. No len, kto to má vedieť, ktorá reštaurácia funguje na thajský a ktorá na európsky štýl.
    V každom prípade polievočka vynikajúca nič extra štipľavá až kým Danka neprekusla chilli papričku, ktorá sa tam asi mala len vyluhovať a nie jesť.
    Danka úplne zmenila farbu a lapala po dychu.
    Ja starý spiceking (nemám problém so štipľavým) som všetky tri papričky z mojej fajnej polievočky zjedol.
    Aktuálne sedím na záchode a TRPÍM :)
    もっと詳しく