• Day 9

Rajská pláž a vyhliadka

March 4, 2023 in Thailand ⋅ 🌬 30 °C

Na dnes sme si naplánovali takmer celodenný (asi 6km dlhý) peší výlet po ostrove. Ňaňo je z toho chorý už od včera.

Začíname beachwalkingom a prechodom cez hustú thajskú džungľu občas v tak strmých kopcoch, že si musíme pomáhať pridržiavaním sa lana - Slovenský raj začína.

V strede cesty si nás odchytáva pes. To ešte nevieme, že to nie je hocijaký pes... Postupne nás nie len dovedie na rajskú pláž (Paradise beach), ale priamo pred predavačku rôznych nápojov. Hmmm, žeby bol na to vycvičený začíname dumať hneď, ako pochopíme, že ten psík patrí k predavačke.

Pokúpeme sa na takmer opustenej pláži, kým objaviteľ - Ňano preskúmava okolie a objavuje trosky plachetnice.

Neskôr objavujeme originálne thajské bóje a celé vrece parádneho lodného lana.. Ohhh chcelo by to ďalší kufor...

Okolo idylického zátišia s rangerskou stanicou plného rôznej zelene a ďalšej miniplážičky sa štveráme na vysoký kopec už občas pomaly visiaci na lanách - Slovenský raj pokračuje.
    Rebríky a stúpačky našťastie neboli.

Užili sme si výhľad, cestou späť sa pokúpali na plážičke, Danka sa cestou na strmom úseku džungle zrúbe (napichne na konár), že bude mať do konca dovolenky značku nad okom. Samozrejme za to môžem ja - vraj rýchlo chodím... - ale bezpečne, na rozdiel od nej.

No inak Danka už je pekne pripečená. Všetko ju bolí, štípe... (nie je sama).
    Má to svoje výhody. Mám dovolené sa jej dotýkať len na bielych miestach...
    Nakoniec je v tom Thajsku lepšie ako som si myslel. Len musím skryť krém po opaľovaní, aby som si udržal doterajšie status quo.