• Day 11

Poobedie na ostrove Mook

March 6, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 31 °C

Ňaňo je všímavý a tak výlet na vyhliadku ukončujeme ako inak na špilko-produktoch (rezeň na špilke za 10thb), ktoré objavuje v jednom zo stánkov po ceste. Skombinujeme to so shakom a dorazíme to thajskou zmrzlinou.
    Ňano s lyžičkou ešte povyžiera v rámci ochutnávky polku stánku (rôzne zavárané nedefinované ovocia a pod.), ale nič ho nejako neoslovuje.

Po tom všetkom som ja mŕtvy a prežratý, ale idem so zvyškom na neskorý obed... Kde sa to všetko do nich zmestí... Nechápem... Ja si totiž pri svojej plnosti nedávam nič.

Večer sa presúvame na divokú pláž (Charlie beach).
    Krásna pláž s jemnučkým pieskom, ktorú si Ňaňovci pamätajú spred Covidu ako úplne panenskú a opustenú je plná stánkov, barov, lehátok, slnečníkov, ľudí a k tomu prislúchajúceho bordelu.
    Ale zase je to jediná nohou prístupná pláž na ostrove, kde je možné pozorovať západ slnka a to si žiaden západniar nemôže nechať ujsť.
    Takže pomedzi striekanie proti štípajúcim komárom pri oblačnej oblohe, pozorujeme niečo, čo by sa pri veľkej predstavivosti dalo nazvať ako západ slnka. Len to slnko nikto nevidel, ale efektné to bolo.

Majina motorka je blízko kolapsu a tak ju ideme vymeniť. Ujko si myslel, že požičia šrot nejakej žene, ale netušil, že Maja vie ako to má jazdiť a s našou podporou dokonca presne vie, akú to má poruchu. Keď mu začne vykladať o vyšúchanej spojke, vidno, že ujko ju posúva na úplne iný level a uznáva, že ju drasticky podcenil. Motorku nám nakoniec vymení.

Deň ukončujeme masovou thajskou masážou. Okrem Milana, ten nemá rád, keď ho ohmatkávajú tučné thajky :)

Radšej si v čakárni, na ktorú má výhľad práve masírovaná Peťka chrumká mega balík čipsov. A to je pre Peťku ťažký údel toto pozorovať celú hodinu, kým je masírovaná :) - i keď si celotelovú olejovú masáž zjavne užíva.

P.S. to guľaté na foto nie je slnko, ale mesiac na opačnej strane