• Day 12

Posledné chvíle na Mooku

March 7, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 32 °C

Mook je príznačný tým, že je tu zopár kanálov podobných ako v Benátkach, len miesto gondol sú obsadené longtailboatmi. Všade okolo bývajú ľudia v domčekoch na koloch, či už v bambusových chatrčiach, či drevených domčekoch.
    A keďže je práve príliv vyzerá to efektne. Pokocháme sa na motorkách nie len tým, ale v podstate celé poobedie skúmame každú uličku ostrova. No a keď narazíme na zmrzlinu, či špilko-produkt, nevieme odolať. Ako voda pomaly klesá odhaľuje sa skryté tajomstvo výhod bývania na vode. Všetok bordel hádžu do vody, veď odliv to odnesie. Pri odlive, to vyzerá ako keby bývali v smetisku, ktoré si sami pod sebou vytvárajú - no ale to nie je Thajsko, to je proste Ázia. My recyklujeme, u nich recykluje more (minimálne z ich pohľadu).

Podvečer nakoniec končíme na večeri v pobrežnej reštaurácii, kde pozorujeme ako sa pri odlive opravujú lode.
    Celá večera sa nesie len v znamení shakov.
    Banánový, limetkový, mangový, ananásový...
    A ľadový čaj v plechovke - objednávateľa v záujme zachovania diskrétnosti neuvádzam :)