• Day 13

Ubytovanie na ostrove Mook

March 8, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 26 °C

Na Mooku sme mali asi najkvalitnejšie ubytovanie blížiace sa štandardom k európskym hotelom. Avšak predsa mal náš guesthouse jednu špecialitu, o ktorú sa musím podeliť.
    Dolná vchodová časť je v podstate reštaurácia (len pre hostí), ktorá síce má okná, ale 15cm za oknami je múr susednej budovy. Takže výhľad z reštaurácie je na múr nalepený na oknách.
    Aby toho nebolo dosť, tak dnu v tej reštaurácii sú 4 budget izby s balkónom. Áno dnu... Tieto izby majú okná jedine na balkón, ktorý je priamo dnu v reštaurácii. Takže jediný výhľad je do reštaurácie a ak si odhrniete závesy, tak vám vidno z reštaurácie rovno do postele (nie je to viac ako 10 metrov) a keď vyjdete z izby na svoj balkónik tak ste v podstate priamo dnu takmer v centre reštaurácie.
    Neviem, či som to dokázal ako tak popísať, ale divočina je to riadna. Na foto to možno vidno lepšie.
    Celkovo naša budova zvonku o pôdoryse možno 150m2 je vtrepaná na pozemok možno 160m2 a z každej strany hneď nalepená iná budova.
    Jediné šťastie, že sme na poschodí a tie budovy okolo sú nižsie. Výhľad tak máme na strechy iných budov, ale lepšie ako otvoriť okno a naraziť do múru.