Satellite
Show on map
  • Day 19

    Cesta domov

    March 14, 2023 in Slovakia ⋅ ☁️ 5 °C

    Na letisku v Krabi si zahráme karty. Na Peťku sa postupne zosype 8x sedma. Kým my ostatní už nemáme pomaly čo ťahať, ona v ruke celý balíček kariet.
    Tie naše hry sú vždy zábava. Podstatou hry je, že každý sa tvári ako férový hráč a každý poškuľuje do susedových kariet.

    Sečovská skupinka vytvára paniku "ale čo ak" a na letisku už tretí krát nakupuje. Keksíky, sendviče, kopa jedla...

    Potom aspoň máme oba lety čo chrústať.

    Zaujímavý je hlavne let z Dubaju.
    Ťažko uveriť, ale po dvoch týždňoch na let nastupuje naša prsatka v červenom tričku, z prvých príspevkov.
    Vedľa nás zas sedí maďarská erdeg baba, ktorá sa s letušiakmi (letuška v mužskom rode) a kvalitou flydubai vôbec nepáre. Keďže letí až z Austrálie, tak jej prestup z dvojposchodového komfortného lietadla Emirates do minilietadielka flydubai sprevádza zopár výmien názorov s palubným personálom a baba ich dokáže postaviť do pozoru okamžite.
    Ešte ani poriadne nevzlietneme a už je vzadu nejako chladno. Kým my s Dankou vyťahujeme pripravenú deku, baba sa tak pustí do letušiaka, že ten volá pilotovi, aby kvôli nám upravil teplotu v celom lietadle...
    No a takto to pokračuje celý let, celkom sa na tom bavíme. Po tom ako všetci pospia som už iba ja svedkom toho, ako letušiakom vysvetľuje, že toto nezostane bez negatívnej recenzie a že takým šmejdom ako flydubai už nepoletí nikdy ani ona ani nikto koho pozná...
    Pre mňa hlavné pozitívum, že kvalitu podávaného jedla zhodnotila ako katastrofálnu a tak som mohol jej jedlo zjesť ja. Ulakomil som sa ale len na fajny koláčik.

    Pri vystupovaní v Budapešti sa môžeme pokochať letovými vlastnosťami našich ťažkých kufrov, keď vidíme ako nešetrne ich vyšmarujú z lietadla.
    Našťastie všetko viac menej prežilo. Po dvoch týždňoch a malom blúdení sa našlo aj Maserati a nejako som to polomŕtvy odriadil až domov, kde sme prišli po cca 25 hodinách cestovania.

    Takže "všade dobre, doma najlepšie" - povedal Milan a...
    ... všetci protestovali.

    Možno sa ešte dočkáme nejakého príspevku zo sečovskej strany, ktorý naznačí ako sa na dovolenke páčilo im. Z mojej strany je toto posledný príspevok.

    Díky všetkým za podporu.
    Read more