• Day 3

Motorky nemajú

December 21, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 23 °C

Dnešný poobedňajší plán požičať motorky, s ktorými budeme robiť 7 dňový okruh po horách od začiatku zlyháva. Zo 4och motoriek predjednaných v prvej požičovni nemajú ani jednu. Skúšame ďalšie požičovne a vo väčšine nemajú motorky (je najvyššia sezóna), alebo ich majú len do chvíle, kým neprezradíme, kde chceme ísť.
    V jednej požičovni, keď povieme, že chceme ísť do hôr (pritom podľa recenzii vieme, že s tým nemajú problém) začne predajca tvrdiť, že už záhadne nemá žiadnu motorku i keď stojíme pred motorkami, ktoré pred chvíľou bol ochotný požičať.
    Keď mu prezradíme, že máme skúsenosti s riadením motorky v horách, predajca sa z nás začne drzo smiať. Za to mu za odmenu dávam krásnu jednohviezdičkovú recenziu.

Zajtra potrebujeme nutne motorky. Na tom je založený celý náš výlet a po prejdení cca 8 požičovní je problém, že buď nemajú, alebo nechcú požičať. Sme úplne bezradní, lebo už o žiadnych normálnych požičovniach nevieme. Navyše toto je veľké mesto, presúvame sa medzi požičovňami taxíkom, čas ubieha a my sme cca 2 a pol hodiny pred zavretím väčšiny požičovní a už fakt pomaly nevieme kde ísť. Zajtra už máme ubytko v ďalšom meste, kde sa na tých motorkách musíme dopracovať.

V úplne poslednej, kde by majiteľ aj požičal, ale má len jednu poslednú motorku sa spýtam, či by nám teda niečo neporadil, lebo už fakt nevieme čo ďalej. A záhadne len minútku pešo za rohom je požičovňa, kde nakoniec požičiavame 4 motorky aj keď úplne, úplne iné, aké sme mali v pláne. Celé to bolo v praxi o dosť zložitejšie, ale tým vás už nejdem zaťažovať.

Mentálne som vyčerpaný na smrť, ako som sa snažil rýchlo rozmýšľať, orientovať sa v mapách a všetko v hlave sumarizovať a organizovať, medzi tým objednávať a kontrolovať taxíky, bol to riadny stres, keď si človek uvedomoval možné následky (zrušenie polky dovolenky). Ale podarilo sa...

P.S. Kto sa vyzná, tak namiesto 4x Honda Click 125 máme nakoniec 3x Yamaha QBix 125 a 1x Honda PCX 150. Dúfame, že tie Yamahy to dajú.