• Day 3

Jungle restaurant a nočné trhy

December 21, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 23 °C

Večer zájdeme na vianočnú večeru do reštaurácie, ktorú odporúča aj Michelin.

Už cesta do reštauracie je vzrušujúca, keďže je to vyše 10km v pravej thajskej premávke. Miestami je to dosť adrenalín.

Krásna reštaurácia je vybudovaná v prostredí ako keby umelo vytvorenej džungle, kde navyše skvelo a štipľavo varia.
    Takže sedíme pri jazierku, do ktorého vteká niekoľko vodopádov a užívame si prvé poriadne štipľavé thajské chute dorazené veľmi kvalitným shakom.

Z reštaurácie pokračujeme na asi najväčší trh, aký sme v Thajsku zažili
    Nekonečné uličky všetkého možného, kde by človek zabil aj deň a Danka už má v pláne dotiahnuť ma tam na zopár hodín po návrate z hôr. Už teraz sa toho desím.

Súčasťou je thajské predstavenie, kde speváčka spieva známe hity. Teda podľa mňa to vyzerá skôr ako kvalitne falošné karaoke, ale všade okolo je toľko street foodu, že tam tí ľudia sedia a sledujú to. My navyše pcháme do seba ďalšie a ďalšie shaky z ďalších a ďalších ovocí.

Na to, že dnes mal byť viac menej oddychový deň, sme sa celkom dorazili.