• Day 24

Presun domov

January 11 in Germany ⋅ 🌙 -5 °C

Ranné vstávanie v Bangkoku už o štvrtej je ťažké. Omylom si pri ňom v zaspatosti priľahnem okuliare a tie trošku zmenia tvar.

Prvý let do Abú Dhabi je zábava. Letíme veľkým Boeingom, kde je nás v jednom rade 10 ľudí, ale i tak mám pocit, že miesta je nadpriemerne.
    My sedíme asi tretí rad od WC a aj od letušky a letušiaka, ktorí sedia oproti nám.
    Z letušky máme pocit, že je nejaká nervózna, ale letušiak je vystrašený ako keby prvý krát letel lietadlom. No ak by tam sedel letecký katastrofista Tomčo, tak už spriada iné teórie, prečo je tomu tak.
    Cestujúci sú truhlíci. Počas celého letu otvárajú a zatvárajú horné priestory na batožinu, vyberajú stadiaľ obrovské kufre počas letu, prezliekajú sa a pod. Taká malá anarchia. Jeden si dokonca ide zafajčiť na WC a je z toho poplach.
    Po pristáni letušiak v totálnej eufórii, že sa podarilo zosadnúť na zem. Nechápeme...

Ako bonus s nami letí čierny pasažier - komár a zas si v lietadle našiel práve mňa. Ak z toho lietadla vystúpil, cesta domov bude dlhá...

V druhom lietadle do Frankfurtu sedíme v nejakej špeciálnej sekcii, kde sú len tri rady sedadiel. Pred nami stena, za nami stena. Volám to salónik, ale nejaké extra výhody nám to neprináša.
    Ňaňo využíva, že alkohol je zadarmo a tak si objednáva Ruský Štandard. Objednám mu však aj ja, aj Maja a niečo mu odleje aj Danka zo svojho a to nikto netušil, že dostaneme každý 1dc alkoholu. Takže Ňaňo vypije cca 3dc vodky a to už hneď vidí svet okolo seba trošku inak.
    Danka si odpije zo svojej vodky len trochu a už to narušuje jej koordináciu tak, že to končí tým, že jej pri jedle padá "chicken" do výstrihu...
    Potom si 5 minút verejne čistí s vreckovkou prsia, zas máme o zábavu postarané.

Posledný let Frankfurt - Budapešť už všetci končíme v nejakom delíriu a ako odšoféroval Ňaňo cestu z Budapešti domov to netuším, ale určite rýchlo, lebo mi ta priemerná rýchlosť nejako nevychádza.

Po 29,5 hodinách odkedy sme vstali ráno v Bangkoku a vyrazili taxíkom na letisko sme doma...

Počas tých takmer 30 hodín bol spánok max. v sedacej polohe a tak sa asi aj cítime.

Sme v Michalovciach, je 3:30 ráno, Danka si ide dať 3 hodinového šlofíka a potom šup do roboty :)
    No malo to význam takto sa na dovolenke zničiť :) ?