Satellite
Show on map
  • Day 2

    Kúpele Sovata

    February 14 in Romania ⋅ ⛅ 2 °C

    Poobede (na Valentína) dorážame do nášho **** hotelu v kúpeľnom meste Sovata.

    Čaká nás prvý šok. Turistov (oproti Brebu) je tu toľko, že je problém zaparkovať. Cesty sú plné zaparkovaných aút po oboch stranách a parkoviská sú plné. Nakoniec parkujeme na štrkovom parkovisku a po daždi a blate trepeme naše dva veľké kufre a ďalšie 4 igelitky dnu do hotela... No to musíme vyzerať...

    Naša štvorhviezdičková izba má zopár zaujímavostí na aké nie sme z thajských bambusových chatiek zvyknutí. Danka je v siedmom nebi, lebo má vlastný kávovar a ja rozmýšľam, ako by sa dal využiť telefón, ktorý je tu aj na WC-ku :) Viď. foto. "Recepcia? Tu izba 312, došiel mi toaleťák..." :)

    Keďže máme ukrutne drahú, ale stále najlacnejšiu izbu, tak výhľad máme na štrkové parkovisko. Ale inak je to komfort... Drahšie izby majú priesvitnú sprchu, alebo vaňu (tak, že toho, čo tam je, vidno priamo z izby), takže zas až taký "komfort" som Danke na Valentína dopriať nechcel.

    Hneď potom smerujeme do kúpeľov. Rovno v izbe sa navlečieme do županíkov a z výťahu vystupujeme priamo vo welnesse. To sa mi páči. To teplo v saunách už menej, ale trpím...
    Poplávame si tiež v bazéne, porelaxujeme a hodinu sa močíme v bazéne s miestnou liečivou ukrutne slanou vodou. Aj pri našej hmotnosti nás nadnáša.

    Vzhľadom na to, že sme tu na Valentína, donesú nám na izbu aj prianie viď. fotka z prekladača a čokoládové srdiečko.

    Danka si to užíva... Jej hláška dňa "tento hotel si ma získal" :)
    Read more