• Day 3

Celý deň v kúpeľnom mestečku

February 15 in Romania ⋅ 🌙 0 °C

Ráno raňajky v posteli. Ale nie štvorhviezdičkovo hotelové za "zanedbateľných" 25 Eur, ale pekne napečené škoricovníky ešte z domu.
    Hneď potom Danka šup do fitnessu, potom sa trepeme do sauny zas do bazénov, ešte je len obed a už mám dosť :)
    Vzrúšo je pozorovať ľudí v saune ako sa tam sú schopní dotrepať so značkovou kabelkou a ako sa po tom welnesse pohybujú v županíku, ale kabelka musí byť...

Poobede ideme preskúmať mestečko a hlavne jeho hlavnú dominantu Medvedie jazero.
    Toto kúpeľné mestečko je výnimočné v tom, že sa tu nachádza niekoľko vonkajších jazierok a prírodných bazénov, z ktorých väčšinu sme preskúmali. Všetky obsahujú liečivú slanú vodu a všetky majú na brehoch vybudované obrovské drevené terasy a bufety, reštaurácie a pod.
    Cez leto sú totiž plné ľudí, ktorí sa tam slnia a kúpu.
    Teraz v zime to však vyzerá dosť zle. Vonku zamračené, liečivá voda v jazerách má farbu bahna a pri jazerách nie je takmer nikto aj keď sú tu urobené dlhé vyhliadkové chodníčky. Niečo teda poprechádzame a pochopíme, že sme tu zase v zlom čase.
    Náladu si zlepšíme reštauráciou, kde chutnáme zas iné gurmánske špeciality a shoppingom i keď prioritne je to len Penny market. Aj tam sa však tak ďaleko od domova dajú objaviť zaujímavé veci.

No a večer sa zas doraziť do bazénov a saún, až mŕtvo padáme do postelí. Zajtra treba skoro vstávať, lebo končíme s wellnesom (už mám dosť) a pridáme na tempe toho, čo za deň chceme stihnúť.