• Het reisschema

July 11, 2019 in Belgium ⋅ ⛅ 24 °C

Dag 1 - Vrijdag 12.07 - Zuid-Afrika (SA)
    Van Johannesburg Zuid-Afrika naar Camp Davidson (3 uur rijden). Tijd voor lunch en eerste kennismaking met onze gidsen en safaripaarden.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: nijlpaarden, antilopen (impala en koedoe) en zebra's.

Dag 2 - Zaterdag 13.07 - SA
    Ochtend- en namiddagrit in Matlapeng Reserve, met lunch terug in Camp Davidson.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: Zebra's, antilopen (impala, koedoe, gnoes), struisvogels, hyena's.
    🐎 Tempo: Rustig met stap, draf of galop.

Dag 3 - Zondag 14.07 - SA
    Ochtendrit in Matlapeng Game Reserve, gevolgd door jeepsafari in Entabeni Game Reserve na de lunch in Camp Davidson.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: neushoorns, leeuwen, giraffen, jakhalzen en antilopen (koedoe, impala, gnoe).
    🐎 Tempo: Rustig met stap, draf of teller.

Dag 4 - Maandag 15.07 - SA
    Dagtocht in Matlapeng Game Reserve, met lunch op privéterrein.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: antilopen (koedoe, impala, gnoe), jakhalzen, giraffen.
    🐎 Tempo: Hoge snelheid met lange galop.

Dag 5 - Dinsdag 16.07 - SA & Botswana
    Ochtendrit terug naar Horizon. In de middag is het tijd om richting Botswana te gaan, naar Mashatu Game Reserve (4-5 uur rijden). In de namiddag hadden we de test en een kleine rit naar ons tentenkamp.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: nijlpaarden (SA), giraffen, struisvogels, antilopen, jakhalzen en zebra's (Botswana).
    🐎 Tempo: Rustig met stap, draf of teller.

Dag 6 - Woensdag 17.07 - Botswana
    Lange ochtendrit, gevolgd door jeepsafari in namiddag in Mashatu Game Reserve.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: olifanten, antilopen (koedoe, gnoes, impala), leeuwen, cheeta's, luipaarden, wilde katten, kuifstekelvarken, bavianen.
    🐎 Tempo: Hoge snelheid met veel galop.

Dag 7 - Donderdag 18.07 - Botswana
    Lange ochtendrit en middagsafari te voet vanaf het Horizon Tree-kamp.
    🐾 Dieren die we hebben gespot: olifanten, antilopen, bavianen, zebra's, krokodil.
    🐎 Tempo: hoge snelheidsteller.

Dag 8 - Vrijdag 19.07 - Botswana + SA
    Ochtendrit in Mashatu Game Reserve terug naar Horizon Botswana. Eindelijk terug naar het vliegveld van Johannesburg in Zuid-Afrika (5 uur rijden).

Dag 9 - zaterdag 20.07 – Terug naar huis.