• Welkom Camp Davidson

July 12, 2019 in South Africa ⋅ ☀️ 24 °C

Rond 13.30 uur bereikten we Camp Davidson onder leiding van Rachel. Ze legde uit dat deze week vooral eten en rijden zou zijn. Laat dat nu net de twee dingen zijn waar wij absoluut fan van zijn. Het lijkt erop dat we op de juiste plek zijn.

Vervolgens maakten we kennis met onze loges en accommodatie. Lara en ik hadden tent 1, maar ik zou het niet echt een tent noemen, omdat het meer glamping was. Het was gewoon geweldig! Rachel legde ons uit hoe bavianen ons “dak” (niet echt een dak, eerder een zeil) de vorige nacht hebben meegenomen in de jungle, zodat de medewerkers van Horizon niet genoeg tijd hadden om het te repareren. Dit resulteerde in een badkamer met open dak. Maar dat vonden wel helemaal niet erg: we konden ons al een douche inbeelden onder de sterren.

We hadden even tijd om onze spullen uit te laden, waarna we werden bijeengeroepen in de woonkamer voor een drankje. De woonkamer was een grote tent, met een prachtige zebra-tapijt en koloniale meubels. We zagen onszelf al boeken lezen of gezellig kletsen met de groep rond de salontafel of tijdens de verschillende maaltijden. We hebben ook het grote zwembad opgemerkt toen we naar de hoofdtent wandelden, het was adembenemend! Het uitzicht, de kleur van het water en de jungle eromheen: zo perfect. Er zijn geen muggen in de winter, maar het water was een beetje te koud om te zwemmen (10 graden Celsius). Maar misschien probeer ik later de ligbedden. We zijn al helemaal fan van deze plaats !