Norway
Haugastøl

Bjafellenden 4

February 22 in Norway ⋅ ☁️ -3 °C

Hallloooooo

Laatste dag! Normaal gezien gewoon naar de bus skiën, maar dat was het zeker niet!
      We stonden op met de mooiste view ooit denk ik! Na wat thee te sippen uit men scouts beker (moest mee) vertrokken we met volle moed op de laatste hike.

Die volle moed verdween wel als sneeuw voor de zon na 30 minuten (hehe) we moesten een gigantische berg recht omhoog klimmen, en eenmaal aan de top na 1,5u beseften we dat we aan de verkeerde kant stonden en niet konden oversteken door een rivier. Vrij vervelend maar nog steeds haalbaar zou ge denken?

MAAR DAN KRAK!
      Ski in 2…
      Ik weet niet hoeveel pech een persoon kan hebben op excursies, maar ik take all the pech voor het team, das ongezien, alles gaat kapot.
      Dus bibi heeft 10 kilometer in sneeuwschoenen moeten voortbaggeren, en ik kan u zeggen dat da stevig tegenvalt.
      Al bij al kon ik wel op men slee gaan liggen en als een pinguïn de berg af glijden, dus da was nog wel een lichtpuntje :))
      Ik heb het overleefd, de groeten!

Haugastøl, Haugastol