Norway
Namsskogan

Here you’ll find travel reports about Namsskogan. Discover travel destinations in Norway of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Surströmming Challenge

June 18 in Norway ⋅ ⛅ 16 °C

Aufgabe des Tages: öffne eine Dose Surströmming und fahre mit der geöffneten Dose 200km weit......

• May23

Namsskogan Nyheim Camping

May 23 in Norway ⋅ 🌧 6 °C

Ons verblijf vandaag is weer een cabin op de camping. We brengen de avond door in de keuken en maken een planning voor de komende dagen. Onze cabin ligt aan de rivier en is voorzien van alle gemakken behalve.... douche en toilet. Daarvoor steken we even over: 10 passen. Het seizoen is nog niet begonnen dus is er slechts een enkele camper. We hebben alles voor onszelf. Onze 'warm eten' tas ( we hebben ook een ontbijt tas😋) , Ann aan de kook, de pan met heerlijks. En nog wat plaatjes van onderweg.Read more

• May24

Naar Bodø

May 24 in Norway ⋅ ☁️ 4 °C

Die midzomernacht zorgt er wel voor dat we niet lang slapen. Hoe doen de kippen dat hier? Gaan die niet op stok? Wij vertrekken naar Bodø, weer 5.5 uur rijden. Daar lijkt het weer OK. Eerst douchen en ontbijten.
    Onderweg stoppen we in Mosjøen voor koffie. Gratis gekregen in Hotel Milano 😀😀 maar zoals altijd zelfbediening uit zo'n koffiemachine met bonen en 10 types koffie.
    Verder regen, zon, mooie landschappen, en veel, heeel veeel wegwerkzaamheden.

• May23

Nyheim camping 2

May 23 in Norway ⋅ 🌧 5 °C

Het is natuurlijk een bijzondere camping waar we bij toeval beland zijn. De anderen waren of véél te duur,of nog dicht tot 1 juni. Deze is goedkoop (dwz ca 37 euro all in: douches met vloerverwarming, keuken en goede verwarming in onze hytte. Wij hebben zelf onze slaapzakken. Prima wifi en tv in huis. Wat wil je nog méér? Misschien een 2 persoons bed...
    Van de keuken moeten we zeggen dat het lijkt alsof ze de kringloop leeggeroofd hebben, en het begrip 'hergebruik' krijgt nieuwe inhoud, getuige deze kapstok. Maar alles werkt en het oogt snoezig. Tot slot nog een foto uit ons achter raam met de in deze landen onvermijdelijke berkenbomen.

Namsskogan