• Day -73 > We found 'her'

September 1, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 18 °C

🇳🇿
    Yes! We did it. We found our Lucy 2.0. Another Toyota Estima CSC is going to be our home for 3 months. Check the pictures!

We especially love the pattern on the curtains. They match perfectly with the mattress ;)

All joking aside. It looks like a great car. Great mileage, chain-driven engine, clean and tidy and VTNZ checked and serviced every 6 months. With a built-in bed (queen size mattress), storage room, portable toilet, water storage and kitchen we are good to go.

Another home from home we found in a new tent. The MSR Mutha Hubba. A very lightweight 3 person tent for all our multi-day hikes, kayak tours and trips without our new car. We had to say goodbye to our amazing MSR Hubba Hubba tent after many countries and even more adventures she decided it was enough. We are a bit sad. But this new 'mother' Hubba will be awesome too. Tonnie is quite happy about this new purchase. He finally got the extra room he wanted.

Till next time!

---------

🇳🇱
    Jaja! Het is gelukt. We hebben Lucy 2.0 gevonden. Het is weer een Toyota Estima geworden. Dit keer met Certified Self Contained label. Ze wordt ons 'thuis' voor 3 maanden. Bekijk de foto's.

We zijn helemaal gek op de prachtige gordijnen. Ze passen perfect bij het patroon van de matras/kussens ;) Alle gekheid op een stokje. Lucy heeft een prima kilometerstand, een ketting aangedreven motor, ze ziet er schoon en netjes uit and ze is elke 6 maanden onderhouden. En met een ingebouwd bed, opbergruimte, draagbaar toilet, wateropslag en keukentje hebben we alles wat we nodig hebben.

En voor al onze meerdaagse wandeltochten, kayak avonturen en andere uitstapjes hebben wij een nieuwe tent gekocht. De MSR Mutha Hubba, een lichtgewicht 3-persoons tent. Wij hebben met pijn in ons hart afscheid moeten nemen van onze MSR Hubba Hubba. Heel veel landen en avonturen verder heeft deze geweldige tent het opgegeven. Jammer, maar met de 'moeder' Hubba gaat het vast ook goedkomen. Heeft Tonnie meteen dat beetje meer ruimte waar hij blij van wordt.