Satellite
Show on map
  • Day 5

    South Africa vs The Rest of the World

    October 20, 2019 in Japan ⋅ ⛅ 22 °C

    In die Tokyo stadion, wag vir wedstryd om te begin. Waar ons sit, is die groen truie maar min! 1 uur om te gaan. Ek moet dalk gou Nkozi se woorde verfris, anders maar wag tot "Uit die blou... "

    Die wedstryd eindig op 'n high, maar Conrad moes maar met die manne praat. Gelukkig verstaan die Japanese nie Sterk Afrikaans nie.

    Die ou klomp was so ordentlik, wens ons geluk en skud formeel hand na die tyd. Een het glad vir Conrad gevra om saam met hom selfie te neem.

    In die video groet die Japanese werkers ons terwyl ons uitstap na die wedstryd. Groot smiles en high fives all around!

    NS - Conrad:

    Hierdie Japanese... Baie lang tou vir badkamer gedurende wedstryd, n Japanees kom druk voor my in, ek bly maar stil, hy besef wat hy gedoen het toe iemand verby loop en die einde van die tou soek. Die Japanees, nadat hy al vir 1min voor my staan, draai om en loop na einde van die tou!

    NS NS

    Op die trein na die wedstryd staan n Japanees langs my met sy rooi en wit trui aan. Hy kyk die FRA v WAL game op sy tablet en ons bond oor rugby. Ek vra hom paar vrae, hy vertel my hy ondersteun eintlik RSA maar moet vandag JPN skree. Ek sê ek verstaan en my gevoelens is nie seergemaak nie. Hy haal toe sy RSA trui uit sy rugsak en sê hy het dit saamgebring vir as hy moet change!
    Read more