Satellite
Show on map
  • Day 18

    Dag 15, Hotsprings, Mr. White

    May 13, 2022 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

    Ik vervolg mijn route door de canyon, voor nog zeker 5 uur. Ergens vroeg in de ochtend kom ik langs natuurlijke hotsprings. Ik moet in ieder geval daar even mijn voeten insteken, het water is ongeveer 40 graden en voelt heerlijk.

    Later merk ik dat er wat frictie ontstaat op mijn linker grote teen. Ik moet meermalen stoppen om mijn voeten te laten uitwaaien om een blaar te voorkomen. Mijn theorie is dat het warme water mijn voeten zacht heeft gemaakt en daardoor makkelijker wrijving ontstaat, het kan ook zijn dat ik een zonnesteek heb 😉.

    Als ik de canyon verlaat kom ik al snel de RV van Mr. White tegen, althans dat is wat ik wil geloven.

    In de verte zie ik een berg (die met de besneeuwde top) die ik afgelopen dagen al een aantal keer gezien heb, maar zich nu in vol ornaat vertoond. Het lijkt erop dat ie avances richting mij maakt en mij uitnodigt om hem te beklimmen, vooralsnog speel ik ‘hard to get’, als de PCT toenadering zoekt ga ik misschien wel op de avances in. Nogmaals, misschien heb ik wel een zonnesteek 😜

    Ik eindig de dag bij een stuwmeer, op een camping een eind van het pad af omdat kamperen rond het meer niet toegestaan is.
    Read more