Satellite
Show on map
  • Day 78

    Dag 75, Leaving Ashland

    July 12, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 28 °C

    Ik maak optimaal gebruik van mijn motel kamer, ik check pas om 10:45 uit. Even rust pakken nu ik de mogelijkheid heb.

    Om 13:00 heb ik een ritje terug naar het pad weten te regelen. Dat geeft me nog wat tijd om te lunchen en even langs het postkantoor om wat eten vooruit te sturen.

    Terug op het pad kom ik al snel Two Tone tegen die even een siësta neemt, het is vandaag dan ook weer idioot warm. Ik kijk Two Tone met verbazing aan en vraag hoe ze hier al in godsnaam is, ik heb haar ontmoet in Chester. Ik was toen net twee maanden onderweg, zij al vier. Ze zegt, ik ben wat door gaan lopen. No shit! We praten nog wat bij en dan loop ik weer verder.

    Ik loop vandaag door wat grasachtig land, met bosachtige stukken. Weinig uitzicht, makkelijk terrein, dus potentieel snelle kilometers. Als het niet zo warm was, maar ik ben wel blij met de hitte. Niet ver noordelijk op het pad ligt nog veel sneeuw dat nu misschien/hopelijk sneller smelt.

    Wat leuk was vandaag is dat vier stuks kalkoenen mijn pad kruisen. Die heb ik nog nooit in het wild gezien, cool.

    Kampeerplekken zijn schaars aan het einde van de dag, ik improviseer wat in een grasveld tegen een bosrand. Prima plekkie.

    👋👋
    Read more