Peru

Pelancong di tempat ini
    • Hari 26

Dag 2 i jungelen

25 Februari 2015, Bolivia ⋅ ⛅ 21 °C

Kjempe koselig å våkne til jungel lyd av insekter og fugler som synger ?. Etter frokosten så gjorde vi oss klar til å gå inn i jungelen. Her så viste migel oss masse, han lagde vifte til oss av palme blader, veldig imponerende og fascinerende å se. Han viste også et tre som brukes til å å lage vesker og klær. Han var så snill og ville lage veske til oss begge ? Først så kapret han av en tre stamme, så banket han den (helle) med en stein, så med en kniv så skjærte han langs tre stamme nedover. Da han var ferdig så skrelte han på en måte av "skinnet" til treet. Gøy å se på. Etter det så banket han på selve skinet for å få den breiere. Etter det så var han ferdig og vi gikk videre, på kvelden skule han vise oss hva som skjede videre. Vi gikk i 5 timer i dag, vi bare gikk rundt og utforsket jungelen. Vi så to forskjellige aper, og fugler. Etter å ha gått, ble det bading i elven. Så deilig å kjøle seg ned. Og kjempe gøy å leke med leiren fra elven. Etter bading så var vi fremme i camping plass, her fikk vi middag. Da vi hadde spist så ble det å lage smykker igjen ? migel lage en veldig fin ring til meg av kokos nøtt. Her så fride han til og med ? hehe. Han viste oss også hvordan vi skule sy tre veskene våre. Veldig koselig å lage smykker av jungelens ting og tilbringe kvelden ute i det frie.Baca selengkapnya

• Hari 27

Dag 3 i jungelen

26 Februari 2015, Bolivia ⋅ ⛅ 21 °C

Dagen i dag gikk veldig fort, først så spiste vi frokost så ble det smykke laging igjen? og Kl 14 ble vi hentet ? verken meg eller maria ville reise, vi har hat det så kjekt og vår guide migel har vært så snill og super flink til å gjøre denne jungel opplevelsen utrolig gøy og bra. Så var veldig trist å måte si hade. Fra camping plass til Rurrenabaque så tokk det 1 time sånn cirka å kjøre med båt langs amezona elven. Da vi var fremme i Rurrenabaque gikk vi til en restaurant for å spise middag. Så var det å gå til "flyplassen" for å ta fly tilbake til la paz. Vi var i la paz Kl 22 så vi var ganske trøtte. På veien så bestemte meg og Mari at vi skule stå opp tidlig dagen etter for å se om vi kunne å ta "death road".Baca selengkapnya

Anda mungkin juga mengenal tempat ini dengan nama berikut:

Provincia de Huancané, Provincia de Huancane

Bergabung dengan kami: