Peru
San Bartolo

Surf & chill

June 25, 2023 in Peru ⋅ ☀️ 22 °C

Di letste zwei Täg lönd sich guet zemefasse. Wie erhofft und plant bestönds us usschlofe, esse, surfe, lese, Dessert schneugge, jogge und uf de Dachterrasse hänge. Am erste Tag kämpfi na recht mit Welle. Si sind defintiv chli anderst als z'Ecuador und grad viel häts au ned ume, mir sind also immer chli am warte... Mir bedüted, dass ide Unterkunft na es argentinischs Päärli isch, wo sie au ide Lektion isch. Was au es bitz strub isch: mir sind amene relativ flache Steistrand. Es empfiehlt sich also, möglichst flach z'gheie und ned Chopf vora ^^ S'Wasser isch au dütlich chälter als z'Olón, drum hämer en Ganzkörperwetsuit a, was mini au sus scho iigschränkt Beweglichkeit ned fördered und d'Ufstehbewegig ufem Brett erschwert - janu, morn wirds besser :) Nebst eusnsind au na es paar Vögel, en Seehund und Pinguine im Wasser 🤭 Am Obig lueged d'Argentinier irgend es Fuessballspiel, wo für sie anschiinend mega wichtig isch wil all aktive und ehemalige grosse Näme debi atretted. Für mich isch vorallem faszinierend, wie viel Emotione bi ihne debi sind und wie langsam es Spiel mit pensionierte Fuessballer lauft 🙈
      Im Gegesatz zum erste Tag isch denn d'Lektion am Sunntig scho am Morge wils de Crew grad besser in Plan passt und mir chunnts überhaupt ned drufa. Hüt bini elei - zum Glück, wil es hät na weniger Welle als gester. Die wo chömed, chömed aber guet und i sto zimli uf jedere souverän :) Nachher hani Hunger und bequeme mi vo Beck zu Resti zu Kafi für chlini Snacks, Fruchtsaft und Ziit zum chille und lese :) Denn gangi namel uf e Joggingrundi i di ander Richtig (mues die Dessertkalorie irgendwie verbrenne ^^) und es springt sich scho viel besser als na vor zwei Täg :)
      Ab jetz hani en Zimmerkolleg, woni am Obig nach sim Surfusflug kennelerne. En komische Kauz... Au us Argeninie aber irgendwie würkter wie uf Droge und verstoht au nachem siebte mal erkläre ned, dasi ihn mit sim Akzent ned verstoh wener so schnell redt und dezue ane na murmled. Ha beschlosse dasi ihn eifach meh oder weniger ignoriere biser denn langsamer redt, was Geduld brucht aber gar ned so schlecht funktioniert 🤣

Beachday No 2

March 31, 2022 in Peru ⋅ ⛅ 24 °C

Heute haben wir wieder nicht viel gemacht. Morgens gabs Porridge in unserem Hostelzimmer. Eigentlich war es verboten eigenes Essen zu essen, da man es dort kaufen soll, aber das war uns zu teuer🤷🏽‍♀️ also hatten wir Haferflocken, Milch, Banane, tatsächlich 2 Tupperdosen und einen Löffel. Also wurde gestaffelt gegessen😂 ich telefonierte noch mit Hannah und Anne und dann fuhren wir nach San Bartolo. Dort schlenderten wir durch die Stadt, aßen dann „kleine“ Portionen Pommes und landeten am Strand. Wir überlegten zu Surfen, aber irgendwie lag es sich ganz gut am Strand😋. Nachmittags vertrieb uns leider die Flut und so liefen wir noch am Strand lang und suchten uns dann Abendessen. Wir suchten fast eine Stunde bis wir endlich was Vegetarisches fanden. Dann gab es Chinesisch für uns. Mit dem Bus für 1 Sol ging’s zurück und wir spielten noch Karten draußen.
      Nach einer frischen Dusche mit kaltem oder kochendem Wasser, ging’s dann ab ins Bett.

San Bartolo, Сан Бартоло, PEBAR