Philippines
Kandarong

Here you’ll find travel reports about Kandarong. Discover travel destinations on the Philippines of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

• Day142

Cebu City

February 27 on the Philippines

Mein erster Stopp in den Philippinen ist Cebu. Hier lande ich und hier werde ich in zwei Wochen auch wieder abfliegen Richtung Bali. Da langsam die Zeit knapp wird (noch 5,5 Wochen), hatte ich erst überlegt die Philippinen auszulassen und nur nach Indonesien zu reisen. Allerdings gibt es etwas in den Philippinen, dass es nirgendwo anders in Südostasien gibt und was inzwischen seit fast 8 Jahren auf meiner Bucket List steht: mit Walhaien schnorcheln!

Um nach Donsol zu kommen, muss ich von Cebu nach Legazpi fliegen und dort einen Bus nehmen. Leider kriege ich erst am 28. einen Flieger, was bedeutet dass ich einen Tag in Cebu City habe. Natur wäre mir lieber.

Nach ordentlichem Ausschlafen, gucke ich mir die bekannteste Kirche in Cebu City an - Basilica Minore del Santo Niño. Die Philippinen sind das einzige größtenteils katholische Land in Südostasien. Danach sehe ich noch den Unabhängigkeitsplatz und eine spanische Festung. Dort werde ich von einer philippinischen Familie gefragt, ob ich mit ihnen ein Foto mache. Besonders gefiel mir die einzahnige Oma.

• Day46

44. päev- sōidupäev

February 18, 2017 on the Philippines

Täna ma teen katset, kas on vōimalik päevaga ühest saare otsast teise sōita 😄 Kindel ei ole ja vb tuleb öö kuskil metsas veeta... (naliiii).

Hommikul mu armas Keinsly äratas mind juba kell 7 ülesse, mitte et ma ise üleval ei oleks olnud... tegi hommikusöögi. Seekord ta oli riisi seganud küüslauguga- hommikusöögiks!!! Aga ma sōin korralikult kōik ära, kes teab millal uuesti saab. Esimene paat pidi minema 8:00, ei saanud riskida ja hilisemaga minna. Täna lainetust ei olnud ning oli suurepärane sōiduilm. Nagu ikka- väikese paadiga suure juurde, väike paadivahetus, pool tundi sōitu ja jälle paadivahetus. Seekord ründasid meid kaks väikest paati, et ikka kōik 20 peesosed endale saada. Kuna mu kott haarati juba selga, siis lihtsalt tormasin sellele järele. Maabudes oli sama lugu, ma teadsin küll, et nad tihtipeale teevad nii ja pärast küsivad raha...Tüüp, kes mu koti randa vedas, viis selle ka bussi. Teate küll, sinna alla ruumi, kus pakid käivad. Suur konditsioneeriga buss oli ja loomulikult ta ei hakanud mōne inimese pärast sōitma. Sadamas ootasime ikka mitu paati ära... Kuid ega me ei saanudki sinna seisma jääda ning sōit vōis alata. Esimene minu peatus oli Cebu pōhja terminal. Ma vist olin kuskil kella kolmeks seal. Kobisin bussist välja ja vōtsin oma koti... Aga seekord juhtus midagi väääga halba. Ma ei tea, kas see juhtus bussis vōi juba väikeses paadis. See suur kott, millega ma siin ringi rändan, ei ole minu isiklik. Kott on tegelikult Tiidu oma. Ja kui ma selle bussist kätte sain oli üks kotisang kärssand- täitsa sulanud kohe. Oli tahtmine kedagi väga koledasti läbi sōimata, aga ei olnud nagu kellegi pihta seda teha. Nōme olukord ja meel oli kurb. Päris täpselt ei saanud aru ka kus see juhtus vōi kuidas!?! Nii palju ōnneks sang peab, et ma siit uut kotti ostma ei pea. Pahurdasin omaette ja tellisin Uberi, et sōita lōuna terminali. Esimene auto ei hakanudki jälle liikuma, korra pööras ümber ja natukese aja pärast keeras ennast tagasi. Tühistasin selle sōidu, sest mida ma ootan kui ta ei kavatsegi sōita. Kuid siinsed juhid on kavalad, loomulikult ma sain selle eest trahvi kohe. Kui sa pärast viite minutit tühistad, on neil ōigus 100 peesot trahvida. Sōit ise läks maksma 125 ja 100 trahv... see päev nagu ei saanud kuidagi hästi minna.

Lōuna terminalis läks suht kiiresti, näitasin aadressi ja juhendati ōige bussini. Jälle vōis sōit alata... kell oli umbes neli kui sōitma hakkasin ja üheksa aeg jōudsin pärale. Koht oli tee ääres ja suhteliselt liini lōpus. Ehk counter istus mul kōrval ja vaatasime, kuidas google mapsi täpike liigub, maha sain täpselt ukse ees. Üks naisterahvas juba ootas mind ja juhendas tuppa. Ma olin vist meeltesegaduses kui ma toa bronnisin- seal oli ju jälle NELI voodit!!! Ühine pesemisruum kogu "kompleksi" peale, aga vähemalt on soe vesi, saab peagi ära pesta. Hetkel olen oma toas üksi, aga kunagi ei tea, millal see muutuda vōib... Kōht oli kohutavalt tühi ja küsisin tädilt, kas on vōimalik midagigi süüa saada. Noup ei ole, aga ta oli nōus mind külapoodi viima. Istusin siis ta motika selga ja läksime. Ostsin kolmeks päevaks söögi ära- munad, nuudlid, kaste, vesi ja saiakesed. Sōitsime koju ja ōhtusöögiks pistsin paar suhkrusaia pōske 😄.

Ma olin sōitmisest niiiii väsinud ja kukkusin kohe voodisse...

👣- Cebu North Terminal

• Day37

Cebu day 3

April 22 on the Philippines

Woke up at 11.30am ready to check out of the hostel at 12. Decided to just have a chill day before our flight and so we went to SM city mall which is the biggest one in the Philippines. Here we got another McDonalds, Starbucks and did a bit of souvenir shopping. We then headed to the airport at about 2.30pm. Our flight was actually on time and so we arrived at Iloilo in time for dinner which was my last one in the house!
    After dinner I did some washing and packed my bag ready for the village. Then got an early ish night as I was knackered.