Poland
Goryczkowa Czuba

• Day 3

Kasprowy Wierch - Krzesanica

September 26, 2017 in Poland ⋅ ⛅ 9 °C

- Pēc kalnu piknika ieturēšanas dodamies tālāk uz rietumiem no virsotnes pa kori Krzesanicka virzienā. Diezgan droši var teikt, ka tas mums visiem bija pikniks ar labāko skatu līdz šim.
      - Kad jau ceļamies, lai ietu notika dienas lielākā nelaime - Baltušs ceļoties apgāza Tatru vīra bundžiņu, kuram pārsitās sāns un notika alus noplūde. Bet man kā jau inženierim magaiverene (izolācijas lenta - atvasinājums no 90. gadu seriāla Magaivers, kurš vienmēr ne no kā varēja uztaisīt kaut ko) gandrīz vienmēr ir līdz. Problēma atrisināta, aliņš saskočots un varam iet tālāk.
      - Kore arī ļoti laba vieta iešanai. Šaura, bet ērta taciņa visu ceļu. Ar laiku mums arī paveicies. Ir mākoņains, bet ne tik, lai aizsegtu kalnu skatus. Pēc kāda laika satikām patiesos Tatru kalnu iedzīvotājus - kalnu kazas. Viena pieskrēja mums pavisam tuvu un... pakakāja! Uz to visu pa gabalu noskatījās vēl 3 citas kazas. Kurš uz kuru blenza pagaidām nav skaidrs - mēs uz kazām, vai tās uz mums.
      - Pēc aptuveni 6h ceļā esam sasnieguši pagrieziena punktu. Pa kreisi taka ved tālāk uz Krzesanica virsotni, pa labi lejā no kalna. Tā kā visdrīzāk pa dienas gaismu vairs nav iespējams pagūt aiziet uz otro virsotni un nokāpt lejā, nolemjam kāpt lejā.
      - Šis pēdējais posms kad aptuveni pusotru stundu no vietas jākāpj uz leju bija iznīcinošs. Uz beigām jau kājas sāka trīcēt, bet nu lejā jātiek. Tāpēc sarunas apsīkušas, visi dodamies mērķtiecīgi uz busiņu.
      -Kopā ceļā pavadītas 8 stundas un 11 minūtes, noieti 21,55km un pieveikti gandrīz 1400 augstuma metri.