Aangekomen op camping Au Port Punay

July 20, 2016 in France ⋅ ⛅ 20 °C

Wij zijn vanochtend rond 10.00 vertrokken uit de onderweg camping, na het afbreken van de tent en inladen van de spullen. Gelijk bij de eerste grote supermarkt hebben we alvast wat boodschappen gehaald, dan hoefden we dat later niet te doen.

De auto reis verliep vlot, ongeveer 3,5 uur later waren we op de geboekte camping. Onderweg hebben we wel een aantal buien gehad, maar gelukkig was dat eenmaal op de camping over. Het was nog wel bewolkt dus ideaal om ons kamp weer op te bouwen. De zon hebben we niet veel gezien en het werd in de middag wat frisser.

Na het avondeten zijn we nog wat gaan wandelen buiten de camping. Vlakbij zit een klein strand, het was heel erg eb dus alle boten lagen droog. We kunnen vanuit het strand ook fort Boyard zien liggen, we zijn van plan om hier met een rondreis boot heen te gaan. Er lagen veel oester schelpen op het strand en ik heb een paar hoedjes schelpen meegenomen. We hebben de zon zien verdwijnen en zijn gelopen tot we niet verder konden. Tussen de rotsen zagen we ook allemaal krabbetjes weg schieten, dit was erg leuk om te zien. Eenmaal terug op de camping waren we de code vergeten om binnen te komen maar gelukkig wilden een paar jongens ons wel helpen. We hebben even relaxed gezeten en zijn toen gaan slapen.