• Day 5

Dagje relaxen 21 juli

July 22, 2016 in France ⋅ ⛅ 19 °C

Vandaag hebben we uitgeslapen, we zijn weer naar het strand gelopen en zijn daar een heel stuk langs de kust gelopen. Het was nog meer eb geworden, ze waren druk bezig in het zand met graafmachines ongeveer een kilometer van de kust af. Veel mensen liepen ook een heel stuk de zee in, terwijl er geen zee was. Ook bij het grote strand was de zee ver te zoeken.

Eenmaal terug op de camping zijn we even langs de receptie gelopen om een tour naar fort boyard te reserveren. We hebben nog even bij de tent gezeten en zijn daarna boodschappen gaan doen. De supermarkt die we vonden was lekker groot, we hebben alles kunnen vinden.

Op de camping zijn we nog even het zwembad ingedoken en daarna hebben we pasta gegeten. Savonds nog even langs het strand gelopen, ineens was de zee een stuk dichterbij. Nu kun je tenminste normaal naar het strand met een zee. We hebben op de camping nog een spelletje Carcassonne gespeeld, het paste bijna niet meer op de tafel. We moeten vroeg op voor de tour naar fort boyard dus zijn we vroeg naar bed gegaan.