Eerste keer CenterParcs met vrienden

February 4, 2022 in Belgium ⋅ ☁️ 7 °C

Wordt rustig wakker. Kijk naar de wekker en ben gelijk wakker. Vandaag naar CenterParcs! Rustig ontbijt naar binnen werken en en spullen inpakken. Ik ga met John en Bjorn een weekendje weg naar CenterParcs Vossemeren.

Na alles ingepakt is en het flink regenachtig is de spullen in de auto gezet en klaar gemaakt voor een rit van 2 uur even de vogels gedag gezegd.

Onderweg alleen maar regen gehad. Aangekomen bij het park ingecheckt en rustig naar de bungalow gereden. Spullen uitgelegd en bugelow doorgelopen wat we allemaal hebben.

Na ronde hebben gedaan spullen uitgepakt mijn zwemspulllen gepakt en de auto naar de parkeerplaats gereden om vervolgens naar het plaza te lopen.

Even het plaza verkent en doorgelopen naar het zwembad om even lekker in het water inte gaan. En de glijbanen en stroomversnelling uit te proberen.

Na het zwemmen wat gegeten in het Grand café en rustig naar het huisje gelopen. Een half uur na dat ik terug was kwamen John en Bjorn binnen en waren veel compleet.

Even uitpakken en we gingen lekker een biertje en cotails drinken bij het plaza. In de avond nog lekker wat tv gekeken en wat bijgepraat.