Testen, zwemmen, eten

February 5, 2022 in Belgium ⋅ ⛅ 4 °C

Ochtend beetje brak wakker geworden door de hoeveelheid bier en cocktails. Toen iedereen wakker was naar het plaza gelopen om wat broodjes te halen voor ontbijt.

Rond het ontbijt kreeg John een sms van onze vriendelijk Belgische overheid dat hij zich moet laten testen. Samen door de wirwar aan test websites heen geworsteld kwamen uit dat we gewoon naar een apotheek moeten om een snelle allergeen test te doen omdat er een pcr test pas mogelijk is op 11 februari. (Dan zijn we al lang weer in Nederland)

Apotheek Craps gevonden die kon testen in pelt (ca. 20 minuten met de auto). Nadat John getest is en natuurlijk negatief is. Naar de supermarkt gereden om wat biertjes en gourmet vlees proberen te scoren. Gourmet vlees hebben we maar gehaald in het park door niet echt vindbare kleine hoeveelheid of stukjes vlees.

Terug op het park even gerelaxt in het huisje en vervolgens naar het zwembad gegaan. Alle glijbaan natuurlijk uitproberen en stroomversnelling. En even lekker ronddobberen en lachen hoe mensen de koud water bad insprongen.

In de avond gegeten in een restaurant in het plaza. Waar ik en John de onbeperkt spareribs gingen proberen. En Bjorn een goede schnitzel. Ik na 2 en John 3 spareribs betaald en met een flinke omweg terug gelopen naar het huisje.

Daar de verschillende soorten bier geprobeerd en wat TV gekeken. Rond 23 uur was de energie op en besloten we naar bed te gaan.