Dag 1 omnk

May 6, 2022 in the Netherlands ⋅ ⛅ 17 °C

Vanochtend op tijd opstaan. Om 8 uur begint inzwemmen in het bad in Eindhoven. Meeste spullen had ik gisteren al gepakt dus hoefte het alleen in de auto te zetten.

Weg naar toe was mistig maar geen files of andere opstoppingen. Bij aankomst mooi plekje opgezocht op de tribune.

100m rug. Ging best wel lekker. Goede start, vol energie de slagen maken. Alleen zwom niet helemaal in balans waardoor ik aan de lijn blijf zwemmen. Helaas verzuring kwam de laatste meters en dat was moeilijk. En eindigde met een tijd van 1:13.50.
    zag sterretjes met het water uitkomen was ook moeilijk om even recht te lopen. Dus goed afgezwommen en rustig aan doen. ( https://www.youtube.com/watch?v=vbboAmBwk4w&amp… )

100m vrije slag: goede start, alleen voelde niet energiek aan. Het voelde of ik werd tegengehouden. Toch eindigde als 4e van mijn heat. ( https://youtu.be/vbboAmBwk4w?t=22391 )

Als laatste 4 * 200m vrije slag estafette. Hier hadden we geen kans op podium plek. En iedereen heeft ook niet 100% gegeven. Door afstanden en tijd dat we in het bad al waren was de vermoeidheid wel ingeslagen al. ( https://youtu.be/vbboAmBwk4w?t=31671 )

Na afloop naar vakantiepark gereden voor het huisje. Auke en Jessica waren al vooruit gegaan dus die hadden al uitgeladen en hadden al een koud biertje klaar staan.

Jessica heeft pasta gemaakt. Was beetje haar eerste keer. Grote pan water om de kleinste pit verwarmen. Hele pak spaghetti in de pan. Keuken compleet gaos. Maar resultaat was goed. Iedereen heeft goed gegeten.

In de avond nog een potje pesten gespeeld en een film gekeken en lekker naar bed gegaan. Morgen de volgende afstanden.

Vlog van onze coach Michael: https://youtu.be/XVNFJEwcpt4