Zäme um d’Wält

November 2022 - April 2024
Wir stillen unsere Sehnsucht nach Reisen und Freiheit.
Lernen neue Länder, Kulturen und Menschen kennen.
Currently traveling

Koh Samui, Thailand

November 9, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Mir sind ahcho in Koh Samui

hend so zsege nüt gschlafe im Flugi😅 und sind hüt dementsprechend müed gsi, wo mer am morge am 10i im Hotel ahcho sind.
    Am 14:00 hemmer denn is Zimmer, bessergseit is Zelt dörfe. Mir sind richtig froh gsi, endlich go anezligge.
    D Rahel isch scho im Hotelresti am Tisch ihgschlafe😂
    nacheme usgedehnte Namittagspfus, simmer denn na oises erste Thai Curry go esse 🥳😍 so fein gsii!

Jetzt gnüssemer oises grosse Zelt und gönd scho gli go pfuse.

Guet Nacht

Ersti entdeckigs Fahrt uf Koh Samui

November 12, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 27 °C

Die letschte Täg häts da bi ois mehrheitlich gregnet. Drum simmer meh oder weniger ums Hotel ume gsi. Hüt hemmer aber en Roller gmietet und sind uf Erkundig gange, es hät mega Spass gmacht. Han zwar am Afang na biz Schiss gha ufem Roller hine druff (Rahel) 🙈😬😅 aber isch denn immer besser gange.
    Han ja en guete Driver 🛵

Mir sind uf Chaweng abe gfahre und sind deht ines grosses Ihchaufzenter, hend par Sache erledigt und hend denn am Strand es feins Nudelgricht gesse 😍 S‘Esse isch ja würkli sehr fein da in Thailand…

Mir sind denn wiiter zum Big Buddha und is Fisherman Village. Schöni Gegend wo zum verwiile ihladet. Zum Znacht hät denn serst mal en ganze Fisch geh und de fein Mango Dessert mit Riis.

Morn mietemer de Roller gad namal und werded sicher au na e Massage mache, eini hemmer scho gha und isch genial gsi.

Sooodeli mir gönd langsam go pfuse.

oi na es erholsams Weekend und bis glii

Jungle Club und Silver Beach

November 13, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 29 °C

Gester simmer mit em 🛵 wieder umecruiset uf de Insle. S Wetter isch super gsi und es hät mega Spass gmacht. Mir sind zerst in Jungle Club, e mega Ussicht vo deht obe. Nacher simmer an Silver Beach, en gmüetliche Strand. S hät denn wie so oft im Moment, plötzlich afange Regne wie us Chüble. Sind denn sponti für e Massage anegläge und schön im Schärme gsi 😊 Hüt regnets glaub nur eimal, drum simmer biz da rund ums Zelt umenand. Au guet, chli 🧘🏻‍♀️und biz am 👨🏼‍💻 schaffe.
    Oisi Wösch hemmer hüt na s erst mal id Wöscherei geh. De Patrick fiireds, dass er nümme selber muss wäsche 😅

Bis glii
    🍍& 🥭

Koh Phangan

November 23, 2022 in Thailand ⋅ 🌧 27 °C

So mir sind wieder uf de Fähre as Festland.
    Mir hend knapp ei Wuche uf Koh Phangan verbracht.
    D Insle hät ois sehr guet gfalle. Am Afang hemmer biz päch gha mit de Unterkunft. S Hotel hät im Internet besser usgseh als es denn gsi isch. Mir hend ois so unwohl gfühlt, dass mer denn gfunde hend mer zihend wiiter. Hend denn bim dritte Ahlauf e mega schöns Hotel gfunde. Mir hend ois deht die letschte Täg super wohl gfühlt.
    Sogar ein sunnige Tag hemmer gha und de usgibig am Secret Beach gnosse☀️ Sust häts wieder viel gregnet… janu jetzt söts besser werde☺️☀️ mir sind optimistisch.
    Mir hend wieder en Roller gha und sind chli d Insle go erkunde, hend Äffli gseh uf de Strass, sind dur halbi Flüss gfahre und hend viel feini Curries und Fried Noodles gässe.
    Sust simmer immer na biz im Feriemodus, so viel mache düemmer nanig, drum gits au nöd so viel z brichte🤷🏻‍♀️🤷🏼‍♂️ 😅
    De Patrick schaffed immer mal wieder a sim Business, es lauft super, er hät scho sini erste Kunde 😍 Ah fast vergesse, mir hend na e Muay Thai Lektion gha. Am Patrick häts super gfalle, er hät sich super gschlage im Ring, ich han nach 40 min gege de Boxsack verlore und han en liecht verstuuchte Fuess gha und kei Lust meh druf, han denn uf d Bank gwächslet und die restliche 45 min zuegluegt 😅
    En Tag vorher hemmer ide Yogaschuel nebed em Hotel e Meditation gmacht gha, das isch eher mis gsi🧘🏻‍♀️ Es isch e dynamischi Meditation gsi wo mer sich zerst gschüttlet hät, nacher tanzed und denn am Schluss na gsesse isch. Das hät au am Patrick super gfalle. Obwohl er am Afang sich biz komisch vorcho isch, nacher hät er s Tanze denn aber voll „gfühlt“🕺🏻

Mir freued ois jetzt zwei Wuche in Phuket zsii und die Gegend na z erkunde.

Phuket und Bangkok

December 12, 2022 in Thailand ⋅ ⛅ 24 °C

Lange nichts mehr gelesen von uns.
    Hier ein Update :) Habe wieder mal Zeit, da wir gerade im Nachtzug nach Chiang Mai sind.

Wir waren die letzten fünf Tage in Bangkok. Es war einiges los. Es hat uns super gut gefallen und wir haben noch einige Freunde getroffen, was um so schöner war☺️
    Zuerst haben wir unser Freund Erik aus Deutschland endlich wieder einmal getroffen, der mit seiner Freundin Anna am reisen ist. Danach haben wir noch den Fabien und Philipp (Coucousin von Patrick) überrascht. Sie haben für eine paar Stunden in Bangkok halt gemacht, bevor sie weiter nach Australien reisten. Nicole und Armin, Laura und Dani waren ebenfalls Teil der Überraschung 😍 So haben wir das Einkaufszenter unsicher gemacht und haben einige schöne Stunden zusammen verbracht.

Ansonsten haben wir sehr viele Schritte gesammelt, haben an einer Fahrradtour durch die Gassen von Bangkok teilgenommen, waren in vielen Einkaufszentren (uns abkühlen 😅), haben einige Fahrten auf dem Fluss genossen, ein paar Tempel angeschaut (es gibt über 10’000 Tempel alleine in Bangkok) und vieeeeeel gegessen.

Vor Bangkok waren wir zwei Wochen in Phuket. Die erste Woche waren wir ein bisschen ausserhalb von Patong (die Partymeile von Phuket)😂🙈 Haben wir beim buchen nicht berücksichtig… Deshalb sind wir dann nach einer Woche an eine ruhigeren und für uns schöneren Ort fast direkt an einem Starnd, umgezogen. Wir hatten eine gemütliche Wohnung, waren viel am Meer und hatten noch einen Ausflug nach Similan Island gemacht, mit Nicole (Coucousine von Patrick) und Armin☺️.
    Rahel hat noch mit der Tauchausbildung begonnen, musste sie aber abbrechen, weil sie krank wurde.

So sind die Tage vorbeigezogen und schon sind fast fünf Wochen um 🙈

Jetzt freuen wir uns auf den Norden von Thailand😍

Bis bald und liebe Grüsse aus dem Nachtzug

P.S. die jüngste Passagierin im Zug ist gerade mal zarte zwei Wochen alt und schläft direkt neben uns 😍