Sweden
Sjötorp

Here you’ll find travel reports about Sjötorp. Discover travel destinations in Sweden of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Update day 3

June 8 in Sweden ⋅ ⛅ 17 °C

Vandaag dag 3 van de Rally! Tijd voor een update aan alle sponsoren en belangstellende!

Donderdag zijn we gestart in Groningen onder toezicht van de organisatie en RTV Noord (Nos). We hebben die dag de mogelijkheid via de autosnelwegen te rijden en zo ver mogelijk te komen. Uiteraard hebben we de dag taak (foto en route via de Kohlbrandbrucke) vervuld en zijn we verder gereden richting fehmarn. Vandaag hebben we 450km

Dag 2 vertrokken via de veerboot verbinding tussen Puttegarden en Rodby. Aansluitend via Kopenhagen naar Malmö. Hier hebben wij de brug overgestoken en zijn opzoek geweest bij het politie bureau van Netflix serie "The Bridge". Vanuit daar vertrokken naar Ryd een het autokerkhof te bezoeken en foto's te maken van de "eerste bus van Abba". Aansluiten doorgereden naar Jonkoping om op de camping te genieten van de avond. We hebben deze dag 550km afgelegd.

Dag 3 vandaag wijken we van het roadbook af en trekken de binnenlanden van zweden in op zoek naar de mooie natuur en dieren.

We houden jullie op de hoogte!!

Groeten team Nasiuh #BalticSeaCircle2019

Crossing Götä Kanal

February 24 in Sweden ⋅ 🌬 4 °C

Nachdem wir eben in Mariestad kurz Dir Route neu geplant haben, das Hotel stornierten und beschlossen haben heute noch viele KM zu machen sind wir mal eben über den Göta-Kanal geflogen, sowas wie der Canal-du-Midi in Schweden!
    Warum wir die Route ändern und das Hotel storniert haben erklärt sich im Roadbook und damit das wir morgen sonst ca 800km und 10 Stunden fahrt vor uns hätten. Mittlerweile hat sich der Schnee wieder verpieselt und wir werden vom tristen öden Grau und niesel begleitet, egal weite rum Norden wird’s noch Schnee geben!Read more

Surö Bokskog (Beech Forest)

September 28, 2018 in Sweden ⋅ ☁️ 11 °C

Bokskogen auf Surö ist ein schönes Reiseziel, unabhängig von der Jahreszeit. Die Buche beherrscht den Stein. Die ältesten Buchenbäume wurden um 1700 gepflanzt. Surö ist vom See Vänern umgeben, ebenso wie Feucht- und Sumpfland. Das Reservat hat eine Fläche von 21 Hektar und ist ein Natura-2000-Gebiet.Read more

Sjötorp, Sjoetorp