• Day 4

3h kämpingu otsinguid

July 28, 2017 in Finland ⋅ 🌙 16 °C

Peale rahvuspargi tipus matkamist hakkasime otsima endale ööbimispaika, sõitsime allapoole järve äärtpidi, leidsime mōned rannad ja ühe lõkkekoha, mis oli juba hōivatud. Kui olime juba läbinud 8km imepisikest teedpidi ja mitte midagi ei olnud leidnud vōtsime ette Osmand kaardirakenduse ja avastasime, et rahvuspargile ei saagi tiiru peale teha. Hakkasime siis tagasi sõitma ning mõtlesime, et okei see väike rannake järve ääres sobib ka ja hakkasime enda telki üles panema. Siis kui olime pool telki üles seadnud tuli meie juurde onuke ning ütles, et me peame lahkuma kuna siin ei või telkida, uurisime siis kus võib ning kõik kohad, mis ta meile näitas olid matkaradade peal, no matkama uuesti küll ei tahtnud minna. Õnneks see kaart, mida ta meile näitas, sellel oli tegelikult märgitud kõrval-külas päris kämpingu koht. Ütlesime talle äitäh ning otsisime enda kaardi pealt õige koha üles ning hoidsime pöialt, et keegi veel seal kohal oleks kell 22 õhtul, et saaksime endale koha. Tuli välja, et õige koht asub 6km sellest kohast, kus me algselt asusime. Nüüd oleme siin, rand on 10x suurem ja wc ka olemas. Head ööd lõpuks!Read more