Taiwan
Baishabi

Kenting Nationalpark

April 9, 2019 in Taiwan ⋅ ☀️ 28 °C

Ich has ah die untersti Spitze vo Taiwan gschafft - ih Kenting Nationalpark. Mis Hostel esch grad vor ehm Nationalpark in Henchung gsii. Ich ha vo det us ehn Roller gmieted (also es 50g fahrends elektro Ding) und bi die ganz Küste abgfahre 😊. Ich bi vorhär no nie Roller gfahre und bi drum scho chli stolz gsii hani das trout. Es esch au de perfekti Ort gsii zum üebe. Es hed chum Autos gha aber d Strosse sind sehr breit und super usbout gsii 😁. So bin ich vo schöne Stränd zu Klippe und Waldwägli gfahre und ha de Tag mega gnosse! D Ussicht esch werklich eifach unglaublich schön und einisch esch ehn riisige Aff (ned nor so es mini Ding wie mer überall gsehd) vor mer über d Stross gsprunge 😃.

De nöchsti Tag esch ehn chiller-Tag gsii 😅. Ich ha viel Gläse und chli mit de Lüüt im Hostel gredt. Wos am Obig chli abküehlt hed bini no durs Stätdli gloffe bis zu ehmene chline See und uf ehm zrugwäg öberd Stadtmuure. Im Hostel hani de Engländer weder troffe wo ich scho sit Taipei känne und immer weder überall triffe well mer zimlich die glich Route möched. Es esch au s erste Hostel gsii wo ich anderi Backpacker troffe ha siit Taipei. Mer sind denn also alli no chli vor ehm Hostel ghocked, händ Bier trunke und Reisetips ustuscht.

Südlichster Punkt Taiwan

May 8, 2018 in Taiwan ⋅ 🌙 26 °C

Nachdem wir gestern Nacht erst um Dreiviertel 3 wieder im Hotel waren haben wir heute früh mal ausgeschlafen. Leider wurden wir „morgens“ (um halb 10) vom Regen geweckt, welcher sich auch den ganzen Tag immer mal wieder geäußert hat.
      Nachdem wir gemütlich gegessen hatten (heute gabs mal kein Taiwan Essen) ging es mit unserem Mietauto weiter in den Süden bis an die südlichste Spitze der ganzen Insel. Dort führte ein kleiner Weg mitten durch den Dschungel bis ans Meer. Einige Tiere haben wir auch gesehen, unter anderem wunderschöne große Schmetterlinge, Eichhörnchen (die ihr Nest gebaut haben) und Krebse.
      Abends sind wir bei uns um die Ecke nochmal an den Strand gegangen, an welchen aber Baden verboten ist wegen sehr starken Strömungen. Danach ging es nochmal über einen Nachtmarkt zum Essen und Kleinigkeiten shoppen.

Baishabi, 白沙鼻