Satellite
Show on map
  • Day 1

    Pred cestou na letisko z pohladu Tomca

    January 22, 2023 in Slovakia ⋅ ☁️ 2 °C

    Moj pohlad na cestu na letisko sa trosku lisi od ostatnych, nakolko som cely cas mal pocit, ze nieco nevyjde alebo, ze nieco zabudneme. A to sa nakoniec aj stalo.

    Ked som rano o pol siedmej zacal nakladat nase kufre do auta, uz som videl, ze plan a realita sa velmi lisia. Po tom ako som roznymi algoritmami nasiel spravne postavenie batoziny v kufri som ledva zavrel dvere s kocikom. Zuzke vravim, ze kocik mozno s nami nepojde a budeme sa musiet spolahnut na Ae, ze nam nejaky zabezpeci priamo v Thajsku.

    Po prichode na Denesovu po 20 minutovok meskani, kde uz cakala dalsia cast posadky, som smutne vysiel von, otvoril kufor a povzdychol, ze asi to nedame.

    Spolocnymi silani, zapojenim vsetkych mozgovych zavitov a pocitanim roznyxh pomerov stran mnohouholnikov sme to nakoniec dali.

    Identifikovali sme problem pri prvej skuske batoziny v kufri auta.:
    Kufre po prvej skuske, ked sme este neskusili kociar a postielku, pekne vosli a trosku aj s prehladom. S cim ale nikto neratal, ze tie kufre sa trosku aj nafuknu. A to uz potom tak pekne nevosli.
    Read more