• Day 3

Prestup v Dubaji

January 24, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Po nákupe leteniek sme vedeli, že na prestup máme hodinku a pol, už vtedy nám bolo jasné, že to na veľkom letisku v Dubaji bude maratón z lietadla do lietadla.
    Začalo sa to tým, že urýchliť vystupovanie sa nedá, všetci sa tlačia v uličke a my máme problém aj vybrať batožinu, do ktorej treba zbaliť posledné maličkosti - kojeneckú fľašku, hračky, deku..., lebo v uličke sa všetci ponáhľajú von.
    Sledovali sme šípky - conections a potom nás už navigovali zamestnanci na bezpečnostnú kontrolu. Tu už stačilo vybrať elektroniku a potom sme si už podľa palubného lístka našli gate a ledva sme sa usadili v čakárni už hlásili nástup do lietadla, čo znamenalo naspäť cez čakáreň až ku pohyblivým schodom smerom dolu až na prízemie, kde sme nastúpili do autobusu označeného našim č.letu. Po cca 15 min. presune sme nastúpili na palubu a s cca 20 min. oneskorením sme o 01,10 dubajského času vzlietli-smer Krabi. Fotky sú z letu Budapešť - Krabi s Emirates a tá s nosičom z letiska Dubaj.