• Day 2

Emirates = sklamanie

January 23, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Ako sa potvrdilo, keď mám veľké očakávania, tak to nakoniec je hlavne sklamanie. A takto dopadol aj let s Emirates. Už celkovo sme boli v obavách, že 3 zo 4och letov sú nakoniec s Fly Dubai, ale dúfali sme že aspoň ten jeden bude pohodlnejší a využijeme služby pre deti, ako napr. postieľku. No, ale náš Adammastko rýchlo rastie a do postieľky sa vopchal už len tak tak, čo zhodnotili ako nebezpečné a postieľku si vzali.

Našťastie madrac od postieľky nám dovolili zobrať na palubu a bola to naša záchrana. Síce pokus dať ho na zem nám tiež neprešiel a ďalší pokus presadiť sa do neobsadených troch miest vedľa seba bol rovnako neúspešný, pretože za tieto sedadlá sa extra pripláca. Ostávalo už len uvoľniť nejaké naše sedadlo, alebo ako sa počas ďalšieho letu ukázalo úspešne, aj dať madrac na kolená. Takže z môjho pohľadu bol rozdiel medzi Emirates a Fly Dubai iba v tom, že na palube Fly Dubai už bola zadarmo len voda. Čiže cestu späť si Tomčo musí poistiť už na letisku. Aj keď ten jeho stres z lietania nebol až taký badateľný, k čomu možno prispel aj Adamko, lebo nám nedal veľmi priestor na stresy.

Let s Fly Dubai aj keď v stiesnenejších podmienkach prebehol hladko, mám pocit že Adamko aspoň polovicu prespal a zvyšok ho zabavil výhľad z lietadla tak že ani nevedel ako a boli sme už na zemi. Sumar sumarum, dôležitejšie ako postieľka je výhľad a to máme šancu aj pri lete s Fly Dubai.