• Day 2

Cesta na letisko

January 23, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 25 °C

Zábava sa začala už na parkovisku, keď bolo treba dobaliť našu batožinu. Nakoniec vošlo všetko, ale bol to tetris po celom aute nielen v kufri.
    Temer celou cestou husto prší, zastávku plánujeme podľa Adamka, ktorý po ôsmej zaspal, Tomáško hľadá nabíjačku, lebo plánovanú sme "preskočili", aby sa Adamko pri zastavení auta nezobudil, ďaľšia bola obsadená, ale pred letiskom sa podarilo dobiť energiou nielen autíčko, ale aj posádku. Rezne sú rezne, zasýtili dospelých a Adamko si pochutil na ovocnej desiate. Pitný režim tiež treba dodržiavať, Adamko sa pristavil pri zaujímavom regáli - viď foto.
    Po polhodinke sme vyrazili na letisko, batožinu sme kopcom naložili na 2 vozíky a v letiskovej hale sme počkali na Tomáška, ktorý šiel zaparkovať na Holiday Parking.
    Veľkej batožiny sme sa začali zbavovať až o 11,40, ked otvorili check-in, na príručnú batožinu nám už stačil 1 vozík, ktorý sme odložili pri bezpečnostnej kontrole, hlavne, že kočiarik nám nechali až do nástupu na palubu. Na kontrole si podali hlavne ocka a Adamka, ale potom sme už mali cca 2 hodinky kľud v detskom kútiku, kde sa Adamko konečne "odviazal" - kopkal si na deke, pogúľal sa všetkými smermi a užíval si voľnosti, kým sme ho znova strčili do kočiarika, v ktorom nám pri čakaní na odlet zaspal.
    Tým si narušil svoj spánkový režim, lebo spinkal krátko.
    Už sme sa tešili, že pospí v postieľke v lietadle, ale smola, do tej postieľky, čo nainštalovali bol priveľký, aby to podľa personálu bolo bezpečné a nebol sám, podobne dopadli aj ďalšie viac ako polročné bábätká na palube.
    Záchranou bolo, že Zuzka na checkin-e dohodla, že skladací matrac do cestovnej postieľky si môžeme zobrať na palubu, nedovolili ho rozložiť na zem, ale aj na sedadle poslúžil.
    To, čo s Emirates fungovalo bolo jedlo a pitie, síce zelený čaj nemali, ale inak bola ponuka pestrá.