Satellite
Show on map
  • Day 4

    Hong Island ... prvé zážitky

    January 25, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 24 °C

    Tomčov pohľad na dnešný deň bude odlišný, ale ja to idem zobrať z tej pozitívnej strany. Mne sa dnešný deň páčil (možno aj tým, že som sa neškvarila na slnku) aj keď nevyzeral ako z filmu.

    Dnes sme mali na pláne výlet na Hong Island. Plánovaný odchod o 9tej neznel tak strašidelne, Adamko krásne zaspal o 9tej, dokonca spal v plstieľke, zatiaľ všetko okej. To sme ešte nevedeli, že sa o asi hodinku zobudí a do 1nej rána nebude mať ani jeden z nás tú čarovnú moc ho uspať. Hold, rátali sme s tým, že to nebude jednoduché.

    Budík na 7:15 tiež zaspal a tak Tomčo 8:15 hlási, žeby sme mali pomaly vstať. Nevadí, to zvládame, aj keď ešte od auta bežím po deku pre malého (s klímou tu teda nešetria) a moje slnečné okuliare (aj keď možno som mala radšej brať pršiplášť). A tak sme sa vydali na prvú Adamkovu plavbu loďkou.

    Cesta tam prebiehala v pohode, Adamko si užíval plavbu rozvalený na lavici. Cestou si vychutnal desiatu na Koh Lao Lading a aby v tom nebol sám, ja som si trúfla na kokos. Prostredie bolo naozaj krásne a tie drevené lode so všeliakými farebnými doplnkami ho krásne dotvárali. Asi o hodinku sme sa pobrali na Hong Island, kde ma potrápilo ich dlhočízne mólo, snažiac sa nezobudiť Adamka. Čo však nevyšlo a ďalšie pokusy uspať ho boli márne. To sme nevedeli, že ku spánku nepotrebuje ticho a kľud, ale presný opak.

    Tomčove plány ísť na vyhliadku, prechádzku, zaplávať si, šnorchlovať, najesť sa a stavať pieskový hrad boli zmarené silným dažďom, ktorý nás zahnal všetkých do jednej reštaurácie (jedno z hlučných prostredí, kde sa dobre spinká). Ale stihli sme si zaplávať aj sa najesť. Ale zato nás čakali zážitky, ako napr. prejsť v daždi mólo, pri nie tak úplne kľudnom mori. Druhé skvelé miesto na spánok je hojdajúca sa loď na mori, s fajne hlučným motorom. V nosiči, zakrytý asi 5timi osuškami si spokojne prebuvkal celú cestu späť.

    Po druhom dni v Thajsku, ktorý vnímam zisťujem, že sú tu strašne milí, ochotní a priateľskí ľudia.

    Zároveň musím vyzdvihnúť chuť ovocia. Viem že tu chutí lepšie, ale dnes som si to potvrdila na ananáse, ktorý ja normálne nejem, nechutí mi. Tu som sa ho nevedela dnes dojesť. Rovnako si užívam aj thajskú kuchyňu a tie kombinácie ovocia s mäsom a rôznymi prílohami.
    Read more