Satellite
Show on map
  • Day 4

    Moja prvá thajská masáž

    January 25, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 24 °C

    Aklimatizovanie na Thajsko pokračuje u mňa tradičnou thajskou masážou celého tela za 60 minút.
    Bývame v hoteli, vedľa ktorého je masážny salón, takže aj keď sa moja masáž skončila za vytrvalého dažďa, cestou do hotela mi nezmokol ani vlas na hlave, lebo personál mi ponúkol dáždnik, s doprovodom som odišla do hotela, kde som doprovodu dáždnik vrátila a suchá sa vrátila do izby.
    Na takejto masáži som ešte nebola.
    Pri príchode milé občerstvenie s prosbičkou, aby som vyplnila krátky dotazník o zdravotnom stave a sile masáže - jemná, stredná, silná.
    Zvolila som zlatú strednú cestu.
    Ďalším krokom bolo, že som si odložila svoje topánky a personál mi umyl nohy, utrel a ponúkol ich prezúvky.
    Keď ma masérka odviedla k lôžku, ponúkla mi nohavice a blúzu na prezlečenie a košík na moje osobné veci.
    A potom sa to začalo v ľahu na brušku, pokračovalo v ľahu na chrbte a nakoniec v sede.
    Takto ma na Slovensku ešte žiadny fyzioterapeut nezmangľoval. Výsledok je super, ale som rada, že som si nezvolila stupeň strong, to by mi asi niečo polámali, lebo tie kosti už nemám najpružnejsie. Bol to super relax po dnešnom výlete do národného parku na ostrov, z ktorého sme v daždi a vetre odchádzali loďou, ku ktorej sa bolo treba dostať po mokrom plastovom móle poskladanom z umelohmotných kociek, ktoré sa v tom vetre a daždi vlnili podľa morských vĺn, ktoré narážali na pobrežie. Mne ten chodník pripadal nekonečne dlhý, celý som ho prerúčkovala po lane - zábradlí, aby som sa neocitla v mori. Najväčšou hrdinkou dňa je Zuzka, ktorá prebalansovala celý chodník s Adamkom v nosiči až k našej lodi ONE MILION, z ktorej sme po cca hodinke rýchlej jazdy vystúpili v prístave Ao Nang. Z masáže fotky nedám, ale prikladám niečo z dnešného výletu.
    Read more