Satellite
Show on map
  • Day 6

    Koh Jum

    January 27, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 29 °C

    Dnešný deň začal skoro - hneď po polnoci, keď zapli elektrinu. Mamka šla baliť kufre. Ja som si povedal, že ráno je múdrejšie ako večer a tak som šiel spať. Ráno zbalíme posledné veci, naraňajkujeme sa, poďme za novými dobrodružstvami. Prišiel pre nás mikrobus a keď vodič videl našu batožinu asi si pomyslel, či to tam dá. Podarilo sa, kufor zaplnený až po strechu a niečo ešte na voľné sedadlá a vyrážame. Po viac ako hodine prichádzame do prístavu. Je tam nepríjemný zápach, no ale čo, veď sme chceli nejaké dobrodružstvá a to patrí k tomu. Za pol hodiny sa loď zaplní cestujúcimi a tovarom. More je kľudné, slniečko hreje a o nejaký čas pristávame v prístave Koh Jum. Tu nás už čaká auto, ktoré nás aj s batožinou berie na miesto ubytovania. Ako inak, vyvolení k vodičovi a zvyšok aj s batožinou na korbu, kde už sedeli 2 Francúzsky s batožinou. Po zaplatení ideme na recepciu, kde nás čaká prekvapenie v podobe našich bungalovov, ktoré Tomáš objednal. V týchto bungalovoch totiž nie je teplá voda a Adamka treba aj okúpať a zatiaľ ho nikto nechce otužovať. A tak Tomáš so Zuzkou a mamkou vyjednávajú iné ubytovanie. Po dlhom čase nakoniec prídu, že máme prvé dva bungalovy od vchodu, s teplou vodou, ale za takmer dvojnásobnú cenu. No čo sa dá robiť keď aj teplá voda je luxusom.
    Bungalov nie je až taký malý ako som čakal, pre naše potreby však stačí i keď priestoru naviac nie je. Po vybalení sa ideme najesť. Objednal som si jedlo s honosným názvom, ale keď som ho ochutnal, zistil som, že je to trocha upravený guláš. Mäso, zemiaky, cibuľa, polievka. Nevadí nebolo to zlé, hlavne keď tu chcem ochutnať thajské špeciality. K tomu ananásový a mango koktail to bola dobrota všetci sme usúdili, že to muselo byť veľmi dobré a zrelé ovocie.Chvíľu sa poprechádzame po uličke, pozrieme do požičovne motoriek, zajtra asi nejakú požičiame a pokračujeme do našich bungalovov. Zuzka sa ide okúpať do mora, Tomáš na ňu dávať pozor a my ostávame s Adamkom. Môj zdravotný stav ráno nevyzeral najlepšie. Keď ma Tomáš ráno počul zachrípnuto rozprávať, chcel ísť so mnou k lekárovi. Ale neskôr sa to upravilo a ja sa už cítim lepšie. Už by som si aj pivo dal a to už je dostatočný dôkaz o mojom zdraví. :-) Zatiaľ si však nič studené ani bublinkaté nedávam a to je pri tej teplote čo tu panuje teda veľká obeta. Zajtra sa už chystáme na pláž všetci.
    Read more