Satellite
Show on map
  • Day 7

    Koh Jum - príchod a 1. Deň po príchode.

    January 28, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 28 °C

    Samotný príchod už popísali moji spolucestovatelia.

    Samotné ubytovanie však bol zážitok sám o sebe. Deň pred tým som si spomenul ako som tu bol pred cca 6 rokmi a iní Slováci mi vraveli, že oni nemajú teplú vodu v bungalove. Tak celý náš presun do resortu som bol v strese či bude teplá voda alebo nie. Cestovať sám so Zuzkou tak nám je to ozaj jedno. Ale kvôli Adamkovi nesmieme riskovať akékoľvek ochorenie. Už takto je to niekoľkonásobne náročnejšie cestovanie.

    Ale spátky do pohádky.
    Pri checkin sa pýtam ako prvú otázku či má bungalov teplú vodu. Milá usmievava teta mi odpovie s úsmevom na tvári “no hot water”.
    Pýtam sa: Prečo? Nebolo tam napísané, že nie je teplá voda.
    Odpovedá: ukľudnite sa. Vy ste si toto objednali. Vy ste zodpovední za to čo si objednáte.
    Hovorím: ale tam to nebolo napísané
    Odpovedá: vy ste zodpovední za to čo si objednáte. Toto nie je moja vina.
    (Infarkt číslo 1)
    Hovorím: Je nejaká možnosť mať teplú vodu?
    Odpovedá: To je už lepšia otázka. (S úsmevom na tvári)
    (Infarkt číslo 2)
    Môžete si priplatit. - bungalov s teplou vodou a klimatizáciou stojí asi 2x tolko.

    Nakoniec sme sa dohodli a priplatili nakoľko teraz hľadať iné ubytovanie by bolo nemožné. Vzhľadom na množstvo batožiny a Adamka.

    Preberám kľúče a slušne sa ospravedlňujem že som bol možno nepríjemný ale mohli by tam napísať do popisu, že neobsahuje teplú vodu.

    Teta mi s úsmevom odpovedá, že ja som zodpovedný za to čo si objednám.
    (Infarkt číslo 3)

    Po ubytovaní sme sa išli najesť do vedľajšieho rezortu (tento lokálny som totiž začal bojkotovať). Následovala menšia prechádzka a potom späť do bungalovu, kde nás čakalo ďalšie prekvapenie v podobe nových návštevníkov - mravcov. Snažil som sa im naznačiť, že tu sme my a oni sú vonku. Do rána to nepochopili.

    Ráno teda odchádzam na recepciu navštíviť milú tetu. Počkám kým vybaví iných hostí a potom jej vysvetľujem, že máme mravce a boli aj v oblečení a Adamkovej kaši. Na čo mi ona s úsmevom odpovedá, že “my tu v Thajsku máme veľa mravcov. Musíte si dávať pozor kam ukladáte jedlo. Nie na zem. Pošlem tam rýchlo upratovačku. “
    (Ďalší infarkt už je blízko)
    Hovorím s úsmevom: my nemáme v bungalove stôl.
    Reakcie na toto som sa nedočkal.
    S úsmevom som sa poďakoval a šiel preč.

    O niekoľko minút k nám prišli aj so sprejom proti mravcom. Som zvedavý ako dlho to bude fungovať.

    Za chvíľu ideme požičať motorku a pôjdeme do dediny. Potom si ocko vyskúša či vie na nej jazdiť a či vie aj s mamkou. Bola by škoda neísť na severnú pláž.
    Read more