• Day 30

Včerajší výlet na Phranang beach

February 20, 2023 in Thailand ⋅ 🌧 26 °C

Už o pol deviatej nás majiteľ rezortu odviezol na mólo, odkiaľ sme sa pravidelnou “lodnou” dopravou presunuli ani nie po štvrťhodinke na miesto, kde sa nedá dostať po súši, len loďou a tu nás zas čakalo plávajúce mólo ako na ostrove Hong, ale bolo dvojité, preto oveľa stabilnejšie aj širšie. Pohodlne sme sa presunuli na breh a odtiaľ cca polhodinovou prechádzkou na pláž, ktorá pripomínala tie z pohľadníc. Na tejto pláži je už zákaz pristávania lodí, preto tá prechádzka od komerčnejšej časti, kde je prístav a zopár rezortov po “rozprávkovej” prírode k pláži, kde sme naposledy pre Adamka rozložili nášho Kuba - prístrešok proti slnku. Všetkým sa nám tam veľmi páčilo, užili sme si jemnulinkého piesku, mora aj slnka. Adamko bol celý čas rozkošný, šantil nielen vo vode, ale aj v Kubovi, veľmi sa mu páčila hra svetla a tieňa z listov stromu na strieške Kuba a smial sa z toho od ucha k uchu.
    Pred večerom sa spustil taký lejak, že sme museli s večerou nejaký čas počkať, aby sa aspoň s dáždnikom dalo prejsť. Kým sme sa dostali ku kartám, dážď ustal a vzduch sa osviežil, konečne to nebol dusný večer. Pre Zuzku ideálny.