• Day 30

Predposledný deň

February 20, 2023 in Thailand

Ráno sa chystáme na posledný výlet. Objednáme odvoz od majiteľa a ideme na pláž. Z prístavu ako zvyčajne loďou. Keďže na pláži je zakázané pristávať s loďami, posledný kúsok ideme pešo. Prechádzame úzkym chodníkom okolo nezvyčajne tvarovaných skál. Na konci je nádherná piesková pláž. Z vody vyčnievajú typické Thajské skaly akoby z vody vyrástli. Vidieť to je zážitok. Toto sa nedá opísať, to treba vidieť. Len škoda, že je tu už toľko ľudí. More je teplé a čisté a tak berieme Adamka do vody. V mori sa vyšantí a my s ním. Asi po troch hodinách sa poberieme domov, lebo mamka vyčítala, že má pršať. Divíme sa ľuďom, ktorí sa teraz rozhodli ísť na pláž. V prístave zjednávame odvoz loďou a dostávame na loď dvoch spoločníkov - Slovákov. Vyzerajú skôr ako Američania aspoň postavami. Počas plavby sa s nimi Tomáš rozpráva a zisťuje kam idú ďalej. Oni sa zas čudujú, že s takým malým chlapcom sme sa odvážili ísť na takú ďalekú cestu. Poprajeme si šťastnú cestu a hľadáme odvoz do rezortu. Chytili sme Tuk Tuk, ale odmieta nás odviezť, odkazuje na zaparkované Tuk Tuky, asi majú nejakú dohodu. Ale žiadny Tuk Tuk nie je voľný a tak nám nakoniec neostane nič iné iba prijať ponuku taxíka. Taxikár samozrejme nerozumie a tak trocha zablúdi, ale nakoniec sme šťastne doma. Adamko sa napapá a ide spať. A je tu dážď a poriadny. No konečne mamke to počasie vyšlo. Tak sme si objednali Pizzu. Taká hanba, ale dážď nás ospravedlňuje. Večer však pršať prestalo a my končíme tradične pri kartách.Read more