Satellite
Show on map
  • Day 31

    Celý deň balenie

    February 21, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 24 °C

    Ráno vstanem, mamka balí, nie mňa, ale kufre. Idem do 7eleven kúpiť jej dobrotu, aby mala sily na balenie batožiny. Je to kakavko, nanuk a keksy za 5 TBH, no nekúp to. Mamka je s Adamkom, ale akonáhle sa uvoľní, zasa balí. Idem sa pozrieť na miestny trh a kúpim jedlo. S Tomčom sme boli pozrieť v Lotuse a urobili posledné zásoby pre koho asi, no predsa pre Adamka a pivo pre Tomča na povzbudenie pred zajtrajším letom. Ideme spolu na posledný thajskú večeru, pričom si objednávam jemne štipľavé kuracie mäsko s kešu orieškami. Tak neviem, či som už tak vycvičený, ale to jedlo ma vôbec neštípalo. A to som si chcel užiť posledné pikantné jedlo v Thajsku. Ale dal som si posledný mango shake a ten bol dobrý, len škoda, že posledný. Večer sa s nami prišla rozlúčiť Ae. Mamka mi už aj kroksy vzala, nemám v čom chodiť. Stále nie sme úplne zbalení. Majka mi neuverí, ale naozaj je všetka batožina plná a to neviem či sa zmestíme do váhového limitu. Nechápem ako sme sem došli, tie kufre sa hádam zmenšili. Balenie nikto nedokumentoval, nebol čas. Prikladám milé fotky z dovolenkyRead more