• Day 31

Tajný projekt - Bond. James Bond

February 21, 2023 in Thailand ⋅ ☁️ 24 °C

Už pred dovolenkou som vedel, že tu v Thajsku musím uskutočniť tajný projekt. Celá posádka o ňom vedela, ale poctivo drží bobríka mlčanlivosti.

Tajný projekt začal hneď po príchode do Ao Nang. S Ae som sa dohodol, že mi dohodne stretnutie. Ešte neznalý ako to Adamko zvláda a podobne, sa vyberáme na miesto stretnutia ja, Zuzka a Ocko. Traja najpotrebnejší ľudia pre tajný projekt.

Ae nás vyzdvihne pred hotelom o cca desiatej večer a odvezie do zapadnutej uličky kde si nie som istý či nás neunesú na orgány. Po krátkej chvíli zisťujem, že sa nemáme čoho báť. Veľmi priateľskí ľudia nám začnú podrobne vysvetľovať a ukazovať vzorky. Spoločne si vyberáme to najlepšie a projekt začína. Je to naozaj zážitok.

Po asi 10 minútach sa dohadujeme na cene kde nám Ae ešte zjedná cenu o čosi viac. Dohadujeme sa na ďalšom termíne a odchádzame do hotela v ktorom nešla elektrika. Ale o tom už jeden príspevok bol.

Pred koncom dovolenky nie sme v Ao Nang posledných päť dní zbytočne. Všetko bolo dopredu naplánované aby tajný projekt vyšiel perfektne.

Hneď po návrate do Ao Nang teda volám ujkovi a dohadujem stretnutie na ďalší deň.

Ubytovanie máme tiež tak aby tajný projekt nebol pre nás ďaleko aj peši. Všetko bolo dopredu premyslené. Prichádzame na dohodnuté stretnutie tento krát už cez deň. Aj keď pre nich je to asi jedno. Oni robia asi nonstop.

Ujko nám ukazuje polotovar aj keď sme mysleli, že už bude hotový. Zuzka je nadšená ale aj tak dávame menšie pripomienky a odchádzame s termínom na posledné stretnutie na ďalší deň.

Deň pred našim odchodom je tajný projekt - Bond. James Bond úspešne ukončený

Súťaž o štipľavú odmenu
    Čo je to tento tajný projekt?
    Prvá správna odpoveď vyhráva.